15. května 2011

Šestnáctá vzducholoď se Snílky


NE - Nepřijímáme
ANO - Přijímáme, ale přihlas se do Repetitia
a s ANO už patříte k nám.

.


1) Baruenka - http://lasli.blog.cz/ - ANO
Protože pořád sním. Žiji s někým, kdo se mnou žije v realitě a právě díky snění jsem tohle dokázala. Byla bych šťastná, kdyby jste mně sem přijali, protože právě to by mně ujistilo, že tím snílkem určitě jsem ..
Berenika:
Krásný, Snílkovský design mě hned upoutal a články taky nezklamaly. Akorát bych si dala pozor na tohle: http://lasli.blog.cz/1104/velka-rekonstrukce To je opravdu krátký článek. Přesto za mě ANO.

2) •Seraph Devonee• - http://colors-dream.blog.cz/ - ANO
Snít je vlastně něco nepopsatelného :), můžete snít na cokoliv, jste naprosto volní. Ve snu můžu vidět toho, koho jsem už dávno ztratila a jeho tvář už nikdy neuvidím. *Nesni svůj život, sni svůj sen.
Berenika:
Paluba snů a hvězd... To je to, co k nám patří. Za mě ANO.
Dar:
A já dávám taky ano, už jen proto že tě znám vcelku dlouho

3) Margueritte Weinlich - http://margueritteweinlich.blog.cz - ANO
Patřím ke snílkům. Věřím ve svět, kde jsou lidé šťastní a pomáhají jeden druhému, v upřímnou lásku a opravdové přátelství, v to, že, kdybychom chtěli, mohla by být tráva modrá a nebe zelené a hlavně, že naše nejtajnější sny se mohou stát skutečností. :-)Cestuji ráda svými představami a občas si něco přinesu do reality a hlavně proto mám blog a nyní se chci přihlásit i k Vám.
Berenika:
Napsat tvoji adresu do vyhledávače mi přijde jako nadlidský úkol. Naprosto stejně těžkým však shledávám odtrhnutí od tvého blogu. Tebe nepřijmout by byl hřích. ANO.
Dar:
Stačí jeden pohled a je vidět že k nám patříš

Jednoduše jsem snílek!!A mé fantazii se meze nekladou.
Berenika:
Deviantart jako zdroj opravdu nestačí... Já nevím, tvůj blog mi nepřijde příliš Snílkovský.
Dar:
No, no, já teda nevím, články sou ok, ale něco mi tam nesedí

5) Gabuldik - my-cute-pets.blog.cz - NE
Proč si myslíte že k nám patříte :) : Jsem blázen do snění, a zbožňuji noční oblohu... prostě jsem snílek, tak proč sem nepatřit že?
Berenika:
A co zdroje k obrázkům? Obrázek víly je hezký, to ano, ale není tvůj.
Nejsem si jistá, jestli to je ten pravý význam slova "Snílek" NE
Dar:
blog mi přijde spíše víc zvířecí než snílkovský...u mě NE
Nel-ly:
já bych navrhla spíš nějaký klub pro fanoušky zvířátek nebo tak, ale mezi Snílky NE

6) Shav - http://shav.blog.cz/ - ANO
Protože:
Ta nejista člověka
když jde ulicí
doléhá
A ta jistota
že sním
o stabilním kroku
je jediná..

Berenika:
Když se koukám na videa a animace, tak mě mrazí. Nedá se říct, že by k nim pár vět bylo dostačujícím doplněním, to už jsme tu probírali. Ale dobře. Blog mi přijde originální. Přihlásit do repetitia a vítej XD
Dar:
Já bych jí vzala s tím, že se přihlásí do repetitia...
Nel-ly:
Přečetla jsem jeden článek, ale tak zaujal, že za mě ano, jen ten první pohled nutí k váhání.

7) Lanevra a Neferet -http://hyperion.blog.cz/ - ANO
Proč si myslíte...: Povídka která je na blogu je přepisem dění v jednom vymyšleném světě (foru). Co by mohlo být víc snílkovské?
Berenika:
Tohle: http://hyperion.blog.cz/1105/2-nocni-navstevnik
Je tvůj obrázek? A fotomontáže... No... Zdroje původních obrázků by neuškodily.
Ale budiž. To co jsem si přečetla se mi líbí a myslím, že k nám patříš.
(K tomu bych měla dodat, že mi ještě není osmnáct a neměla bych to vůbec číst XD )
Nel-ly: Obě svoje spolufilky znám a jediný důvod proč nesouhlasit by byl fakt, že mi Lana o tom blogu neřekla! Takže samozřejmě ANO!

8) eliade - http://rousettus.sblog.cz/ - ANO
Pořád si stavím vzdušné zámky a zapomínám žít v realitě. Ukrývám se do svých vlastních světů, případně do knížek, abych nemusela žít vlastní život.
Berenika:
ANO,ANO,ANO. Víc k tomu nemám co dodat.

9) Pixie da Utara - www.matyldaxd.blog.cz - ANO
nevím, možná k vám ani nepatřím, ale vždycky jsem se považovala za plnohodnotného snílka. často (zvlášť ve škole :-D) úplně zapomínám na svět okolo a prostě jen tak zírám z okna a sním (k velké nelibosti vyučujících). myslím, že bez snů by život vlastně ani neměl smysl.
Berenika:
Zrovna u posledního článku by nebylo od věci doplnit k obrázkům zdroj.ALE. Jelikož na tvůj blog také sem tam zabloudím zaujatě říkám ANO.
Dar:
To písmo... Blbě se mi to čte. Ale blog se zdá být snílkovský.


10) TaziDra- http://not-realistic-life.blog.cz - NE
Popravdě si to ani nemyslím, že bych k Vám mohla patřit, ale věřím v to. Ráda bych byla součástí tohoto blogu, který mě zaujal.
Nechám to na Vás, jak rozhodnete. Ale jestliže rozhodnete jakkoliv, tak to bude správně.
Berenika:
http://not-realistic-life.blog.cz/1104/soutez
He? No já nevím. Mám u tohoto blogu opravdu rozporuplné pocity...
A tohle... http://not-realistic-life.blog.cz/category/honeys
Promiň, ale za mě NE.
Dar:
U mě taky ne, a nelíbí se mi, že si nás přidala.

11) Samotářka - http://contery.blog.cz/ - ANO
I když občas působím jako trochu pesimistická realistka, tak jsem snílek.
Velký, ale nechce se mi vás přesvědčovat o svém snílkovství, ani se mi nechce opakovat větu Pixie da Utara (bez snů by život neměl smysl), udělejte si obrázek sami. :)
Nel-ly:
krásné básničky, hned jsem se začetla do povídky a hned v úvodu krásná fotka, takže za mě určitě ano
Dar:
Anglii miluji, takže určitě ano.

12) Armin - http://aragonite.blog.cz/ NE
Každý mi stále říká: "Nežij ve fantazii a světě snů! Postav se na nohy!", ale já neposlouchám. Ráda sním. Je to můj život. Sny nám ukazují cestu a dělají nás lidštějšími...
Nel-ly:
Nemyslím si, že takový blog sem patří. Soupiska členů a hodnocení návštěvnosti doopravdy nejsou Snílkovské. Je nám líto
Dar:
Bohužel.
The:
Tak to ne.

13) Andie - http://andie-zapisnik.blog.cz/ NE
Spolužačka mi říká "žij realitou ne snem" No jo realita se mi nelíbí porto utíkám do fantazie a tak se považuji za snílka
Nel-ly:
Ta kusovka mě doopravdy děsí a taky by ses asi měla trochu zamyslet nad chybami a překlepy nejen v začátcích článků. Nejsme tu učitelé gramatiky, ale když píšeš povídky, tvoji čtenáři přeci jen něco očekávají. Bohužel - Ne.
Dar:
Bohužel za mě asi ne, nějak mě neuchvátil ani ničím nezaujal
Polgara:

Blog mě nijak moc nenadchnul, píšeš sice povídky, ale... kusovky?


14) Sophi - http://stories-of-my-dreams.blog.cz/ - NE
Sny jsou pro člověka jako já jediné místo kam může utéct a žít svůj život tak
jak chce a ne tak jak chce osud
Nel-ly:
Tvůj blog je autorský, to bez pochyb, ale Snílkovský mi bohužel nepřijde. První dva články mě zaujaly jen absencí mezer a kopou chyb, ale jinak ničím. Faktem ale zůstává, že nejspíš teprve začínáš, tak to zkus později.
Dar:
Máš toho na blogu moc málo, zkus se přihlásit později, až se blog víc rozjede.
The:
Spíš ne.

15) Gafrad - http://povidky-gafrad.blog.cz/ - ANO
V první řadě jsem těžký snílek a jediná šance, jak si to ventilovat, je v povídkách. Mám tolik světů, kam se uchyluju při psaní... A všechny jsou hořce vysněné :) V druhé řadě mě opravdu zaujali vaše projekty, hlavně ty literární, ale i jiné. Nejvíc duel mezi autory, to je skvělý nápad a super příležitost, jak získat smysluplnou kritiku
Nel-ly:
Přečetla jsem si jen kus kapitoly jedné z povídek a první článek, který na mě vyskočil a hned mi to bylo jasné, za mě - Ano.
The:

ANO! Gafrad k nám! Znám, znám znám znám, ani jsem stránku neotevřela.
Dar:
Já su taky pro.


16) Hanne Mozek - http://purple-brain.blog.cz/ - ANO
Proč? Protože si myslím, že každý je snílek, jen je na tom určitém, jak se prezentuji. Já se prezentuji s hlavou v oblacích. A vy můžete rozhodnout, jestli je to jenom fantazie nebo zda taková vážně jsem.
Nel-ly:
Další autorský blog plný článků, ale mě osobně moc nezaujal, přesto nevidím důvod, proč bys k nám nemohla patřit, přesto se prosím přihlas do Repetitia.
Dar:
přihlas se do Repetitia, a pak se uvidí ;-)
The:
Proč ne...


Pro dnešek je to všechno. Vítáme nové snílky a přejeme šťastný let!
Kdo má zájem se přihlásit, tak prosím - ZDE

29 komentářů:

  1. jé :). Jsme tak šťastná, moc děkuji :)!

    OdpovědětVymazat
  2. hurááá!!!!    díky díky díky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se jenom na něco zeptat? Je tohle AK nebo Klub Snílků? Tak proč tady řešíte odkazy k obrázkům, když bylo řečeno, že tohle se tady řešit zas až tak nebude...

    OdpovědětVymazat
  4. Připadá mi, že trochu přebíráte myšlení AK.. (Nemyslím to zle.)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: no, když se na to podíváš, tak naše pravidla nejsou tak přísná, obrázek sem, obrázek tam, ale nějaké omezení to mít musí a k všeobecné internetové morálce odkazy jednoduše patří... články obsahující několik nastahovaných obrázků nebo hůř jeden (tzv. kusovka) tady nemají co dělat :)

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: V tomhle se správkyň musím zastat, protože autora/y obrázků jistě moc nepotěší, že si s tím dají práci a potom je ani není možno dohledat...[5]: Některé myšlenky AK jsou velmi dobré, tak proč se jimi nenechat inspirovat?

    OdpovědětVymazat
  7. díky za vřelé přijetí! hned mám zlepšený konec neděle, který obecně nesnáším

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji.
    Tož obrázek jsem smázla...
    Co se týče těch fotomontáží, tam jde o to že odkud si je člověk vezme, to stejně není toho autora. To jsou promofotky k seriálu, případně profotky herečky. A upřímně nebudu někomu dělat reklamu v podobě zdroje jen proto že udělal to co já. Zadal do googlu "spike" a na svůj blog/stránku překopíroval album promofotek. Mohu dohledat stránku filmové společnosti která seriál natočila a to tam udat jako zdroj.
    Nelly, tož na ICQ jsem tě dlouho neviděla, nebo jsem tě nepostřehla, tak nevím jak bych ti mohla dát vědět. Navíc odkaz už mi na stránkách visí hodně dlouho. Ses mohla taky zeptat.

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: ono se to více řešíš jen u některých, když se podíváš.. někdo kdo je sympatický je za to jen napomenut a někdo je za to odmítnut.Těžko se přijímá do takového klubu, těžko určit, co je opravdu snílkovské, když každý sní jinak..
    Za tohle ty holky obdivuju, že to dělají a vesměs asi dobře, když se podívám na celý klub. Je těžké být v tomto objektivní.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky děkuji za přijetí.
    A k těm obrázkům... grafika padá na mojí hlavu, jelikož všechny fotomontáže jsou moje práce... co si vzpomínám, tak všechny obrázky jsou promo... v počítači mi ležej už několik měsíců, takže dohledat k nim odkazy je asi nemožný ke stránkám, z kterých jsem to přímo stáhla... ale Lana má pravdu, proč dělat reklamu stránkám, který si jen fotky překopírovali a vložili k sobě, jo něco jinýho by bylo, kdyby to byla skutečně práce samotnýho třeba blogera, ale to promo nejsou.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: však já si tě zas najdu na FB na icq já nechodim, zapomněla jsem heslo a dost se mi seká, teď jsem tak nějak napláclá na chatu KSCo se týče těch obrázků musím s tebou souhlasit, do úravy dopisuju autora - většinou jde ale o DA, u fotomontáží je to těžší, hlavu si s tím nedělej

    OdpovědětVymazat
  12. jo k těm obrázkům beze zdroje na mym blogu: zrovna u toho posledního článku to byly moje naskenovaný a pokud de o ty ostatní: já to prostě kopíruju z googlu a nikdy mě nenapadlo koukat se z jaký je to stránky. ale polepšim se, slibuju

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se líbí 6 blog. Škoda, že jste ho nevzali hned napoprvé je hodně originální

    OdpovědětVymazat
  14. Musím přiznat, že tentokrát mi žádná z těch přezdívek nic neříká. Budu to muset proletět.

    OdpovědětVymazat
  15. Dneska to bylo tvrdý. Gratuluju všem přijatým a jdu se k nim mrknout:)

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Mám docela podezření, že jsme se střetly v povídkové soutěži O dračí řád ... Je to možný?

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: 6, teda Shav byla přijata jen projde přednostně kontrolou

    OdpovědětVymazat
  18. Opět tvrdý nepříznivý vítr zavlál na snílky. Gratuluji přijatým.

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Je to možné, ale přezdívka mi bohužel nic neříká, musela bys mi hodit odkaz na konkrétní povídku.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, chceš vědět co se děje v Hollywoodu? Zajímá tě vše okolo celebrit, filmů, knížek a tak dále? Si fanoušek Twilight a HP tak jako já? Tak to je můj blog právě pro tebe!:) Nejenže se tam dozvíš zajímavé věci a pobavíš se, ale taky mi tam můžeš napsat do rubriky, která je právě pro Tebe, svůj nápad a Tvoje přání na zlepšení blogu! Nebo si hlásnout v nějaké anketě. Je jen na Tobě, a na tvé fantazii co tě zajímá. Už teď se těším na Tvojí návštěvu. Adminka ♥-xxx-♥

    OdpovědětVymazat
  21. Jo,vím,přidala jsem si vás,protože to bylo asi před rokem,co jsem se sem hlásila poprvé.Pardon,ale příjde mi trochu absurdita odsuzovat někoho kvůli jedné rubrice a jednomu článku,ale..no nic.Prostě to nevyšlo =(

    OdpovědětVymazat
  22. Uh, jak jsem tady tak nějak z komentářů a článků postřehla, tak se mám zapsat sem. Jestli ne, tak prosim pošlete mě podle jiného rozcestníku. Veverka - http://zrzava-veverka.blog.cz/

    OdpovědětVymazat