18. května 2011

Photo - Skok


Moji snílkové! =)
Dneska tu máme akční fotku od Papri ^^ z blogu http://hour.blog.cz/.
´
Ahoj! Slíbila jsem, že občas něco zajimavého pošlu :-)
Tohle je moje taková "umělecká fotka" v pohybu :D. Není to kýčovitá krajinka jako minule co se kupodivu mnoha lidem líbí, ale něco trochu jiného. Je to foceno mobilem, takže nic moc kvalita bohužel :-(
Měj se :-)



***
Chcete se s námi také podělit o nějaké fotky? Juk sem! =)

15 komentářů:

  1. Fotka jako nápad pěkný, ale když už tak by to chtělo vyfotit něčím co z fotky neudělá to co  z ní je... :).

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá, originální fotka.

    OdpovědětVymazat
  3. je to zajímavé, jen mi trošku překáží kvalita.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Právě že naopak. Mně se ta rozmazanost fotky líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc povedená fotka,právě ta rozmazanost se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  6. Neví, není to můj šálek kávy. Prostě takové hop.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda skákání na pohovce. Ale člověk musí být šikovný a nespadnout z ní

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že vždy nemáme možnost zaostřit nějakým pořádným fotoaparátem, mě se fotka mooc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: ne rozmazanost, ale kvlita, příjde mi to jako focený mobilem trochu..

    OdpovědětVymazat
  10. Ono to totiž je focené mobilem co má 2megapixeli
    Ale jsem ráda že se to i líbí samozřejmě kritiku beru

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi to, jen škoda ta kvalita:)

    OdpovědětVymazat
  12. Omlouvám se, že to píšu do nesouvisejícího článku, ale byla bych ráda, kdybyste mě s laskavostí vyřadili z řad členů vašeho klubu. Myšlenka se mi líbí, ale je tu moc členů. Pro mě tento klub ani nemá význam, protože když pošlu fotografii, zveřejní se za půl roku. No ale doufám, že jsem vás nenaštvala a myslím, že jsem v klubu pořád vedená jako (c) Ayor, proto bych byla ráda, kdybyste mě z klubu vyřadili.
    Děkuji předem.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Neboj se. Je to zčásti tím, že Phota je moc, Principio mám na e-mailu jedno a Imaginarius je plánovaný až na zítra. Je také období zkoušek (Ano,už měsíc se na to vymlouvám a do prázdnin s tím hodlám pokračovat) a nejen správci jsou zaneprázdněni. Co nejdříve s tím pohneme.

    OdpovědětVymazat
  14. Náhodou paráda, je to takové originální

    OdpovědětVymazat