9. května 2011

Patnáctá vzducholoď se Snílky

Jak jste si jistě všimli, Aditum tu dlouho nebylo. Není čas a proto jsme se rozhodli hodnotit dnes zase společně.

Někdy jsme se samozřejmě neshodli úplně přesně, takže barevně:
NE - Nepřijímáme
ANO - Přijímáme, ale přihlaš se do Repetitia
a s ANO už patříte k nám.


1) Žofie - pani-zofie.blog.cz - NE
Žiju si ve vlastním světě, který se skládá výhradně z mých snů. Občas vůbec nevnímám skutečnou realitu
Temnářka:
Za mě NE. Málo článků a jako klasický snílek mi taky Žofie taky nepřipadá. I když vzhledem k nízkému počtu článků těžko soudit. :-/ Snad příště. :-)
Berenika:
Třináct článků je opravdu málo...
Určitě to zkus až budeš fungovat na blogu déle. Článek s "nic" mi připadá hodně krátký...
Dar:
Abych řekla pravdu, příjde mi toho opravdu málo, ale hlavně tvoje články se zkládají z pár vět.

2) Semi Lee - semi-lee.blog.cz - ANO
Mám svůj vlastní svět, kam se tak nějak můžu "zavřít a utéct" od reality. Realita je jako vír, vtáhne tě pokuď nepoužiješ protiproud. Fantazie je daleko lepší "místo", v ní se meze nekladou.
Temnářka:
Blog je rozhodně autorský, ale o snílkovství by se dalo dlouze polemizovat. Jsem na vážkách. Abych byla spravedlivá, asi bych řekla ANO, ale rozhodně bych ji předhodila holkám do Repetitia.
Berenika:
Nemohu si pomoct, ale tvůj blog mi připomíná ty dívčí typu Lady Vanilka a podobně.
I přesto si myslím, že jsi na trochu vyšší úrovni než tyhle blogerky. Nejsem si jistá rozsudkem, ale budiž.
Dar:
A mě se tvuj blog líbí. Je sice fakt že není moc snílkovský, je více spíš dívčí, ale sem přece holka, a občas se na něco takovýho mrknout potřebuju :)
Ale jak psala Temnařka, taky bychtě hodila holkám, at si to rozhodnou ony :)

3) Strixy - strixy-nexus.blog.cz - NE
Kdo nesní, nežije.
Temnářka:
Za mě NE, když už si v článcích po třetí přečtu, že autorka nemá na blog čas, tak si myslím, že je zbytečné ji brát někam do klubu.
Berenika:
Určitě to zkus znovu až budeš mít na blog čas.
Chápu tě, sama teď také nemám nejplodnější období, ale přece jen článek, který obsahuje pár vět + seznam přečtených knih není zrovna "tím pravým snílkovským" Na druhou stranu se mi u tebe líbí recenze knih.
Dar:
Souhlasím s holkama, když nemáš čas zdá se mi to zbytečné. Ale určitě bych to zkusila až se dáš zase do pohybu :)

4) Vivienne - vivienne.blog.cz - ANO
Někdy je sen tím posledním, co mi zbývá. Díky nim se i tenhle nevlídný svět zdá snesitelnější.
Temnářka:
Tady je to pro mě těžké, jelikož autorku už znám delší dobu a navíc je to pravidelná náštevnice mého blogu. Podle mě blog snílkovský JE.
Jenom mi trochu vadí třeba prázdná rubrika Wolfdreams - tu buď smazat, nebo do ní něco dát.
Berenika:
Já myslím, že tady stačí jen rozkliknout odkaz, abych věděla, že tenhle blog k nám určitě patří. Nezbývá než dodat - Vítej!
Dar:
Tady není co dodat, snad jen Vítej mezi Snílky :))

5) Elisabeth Rose - goth-ic.blog.cz - NE
Snom žijem... Realita... je krutá a sny sú jednoducho miesto kam môžem ujsť kedy chcem a nehambiť sa za ne... Už som sa sem raz skúšala prihlásiť a teraz blog prešiel zmenami takže... je to na vás...
Berenika:
Promiň, ale článek s fotkou a dvěma řádky k tomu je sice umělecký, ale nesnílkovský.
Video doplněné pěti větami je to samé. A pobočka blogu? Nu dobrá, ale proč jí věnovat tak nesnílkovsky krátký článek...
K tomu mám jen jedno - NE.
Dar:
Upřímě, ani mě se tvůj blog nezdá snílkovský u mě taky NE

6) Nana - kisikiki.blog.cz - NE
Keby neboli sny, nemala by som kam utiect pred realitov.Keby neboli nebola by som ani ja...
Berenika:
Tohle - http://kisikiki.blog.cz/1105/rytmus-zlodejom-ci-len-podvod-nejakeho-chudaka
mě trochu děsí , stejně jako tomu podobné články. Lituji, ale to k nám nepatří.
A to že máš adoptované "dráčky" je fajn a jeden článek s nimi se dá tolerovat, ale proč jich psát deset a do každého dát jednoho "mazlíčka" a tři věty? NE!
Temnářka:
Kisikiki má na blogu na můj vkus až moc zkopírovaných věcí - třeba smajlíci. Za mě NE.
Dar:
Jak je psáno výše, tvuj blog se zkláda ze zkopírovaných článku a dráčku (ja kvuli jednomu tygřikovy holky přemlouvla hodinu :D) takž u mě taky NE

Protože víc sním než oběktivně přemýšlím :). Dále protože žiji ve vlastním světě, i když to není na první pohled zřejmé.
Berenika:
Nevím, zda to není jen můj pocit, ale mě tam chybí trochu toho blogerského a hlavně snílkovského nadšení. Takže NE.
Temnářka:
Blog je nesnílkovský a do toho je tu na můj vkus málo článků, NE.
Dar:
U mě máš taky NE, málo článku a málo snílkovských věcí.

8) Dr. Terrible - from-nowhere.blog.cz/ - ANO
Protože chci. Možná to zní dost namyšleně, ale věřte mi, že to myslím jen jako ukázku svého zápalu pro věc. Bohužel lepší motivaci než entuziasmus nemám.
Berenika:
Pravda je, že můj šálek čaje to rozhodně není. Ale pravda je i to, že na první pohled je mi blog celkem sympatický.
Ovšem toto -
http://from-nowhere.blog.cz/1102/geek-and-gamer-girls-song
http://from-nowhere.blog.cz/1103/your-favorite-martian-club-villain
- mi trochu vadí vzhledem k tomu, že o článku typu "video + pět vět" jsme tu už mluvili.
Temnářka:
Já zas ANO, pro mě je to osobitý blog a autor/ka má svůj svět...
Dar:
A já souhlasím s človíčkem nademnou, mě se to líbí :)

To musíte rozhodnout vy :)
Berenika:
Tady bude můj názor zaujatý. Je to totiž jednoznačné ANO už proto, že blogerku znám.
Nápadité a snílkovské.
Temnářka:
ANO, proč ne.
Dar:
Nevidím duvod proč bys nemohla být přijata. Vítej :)

Popravdě si to ani nemyslím, že bych k Vám mohla patřit, ale věřím v to. Ráda bych byla součástí tohoto blogu, který mě zaujal.
Nechám to na Vás, jak rozhodnete. Ale jestliže rozhodnete jakkoliv, tak to bude správně.
Berenika:
Jej... http://everything-is-lost.blog.cz/1104/kusovky
Obrázky beze zdroje a ještě jimi zaplněný celý článek.
A co tohle? http://everything-is-lost.blog.cz/1104/moda-rozcesnik
Co tu dělají krátké články jaké najdu, když kliknu na jakýkoli e-shop?
To mi úplně stačí - NE.
Temnářka:
Mám z tohoto blogu rozporuplné pocity, design krásný, ale obsah podle mě snílkovský není. NE.
No a navíc ty kusovky, už jsem si taky všimla.
Dar:
Bohužel musím souhlasit s holkami. NE

11) El - not-unusual.blog.cz - ANO
Proč k vám patřím? Protože nejčastější větu kterou slyším je "Laskavě se vrať zpátky na zem" nebo "Posloucháš mě vůbec?" :)
Berenika:
S výrokem "Neoriginální blog" nesouhlasím.
Naopak se mi líbí originalita článků i kreseb. Na druhou stranu k fotkám bys možná mohla dávat delší popis. A v horním meni bys mohla buď odkazy úplně vymazat nebo je nahradit jinými, které by šly na tvůj blog a k tvým rubrikám a do rubriky "Co mě zaujalo" přidat alespoň jeden článek nebo ji vymazat. Takhle mě to mate. Přesto za mě ANO.
Temnářka:
JO, nevidím důvod proč ne, akorát ty prázdné rubriky... buď smazat, nebo zaplnit.
Dar:
Zdá se mi to nebo máš blog jen krátce? Protože i tak se mi zdá že to bude jednou hodně dobrý blog :) Ale souhlasím, prázdné rubriky smazat nebo zaplnit :).

12) J.T. - svetfantasia.blog.cz - ANO
Vznáším se s hlavou v oblacích, fantazie mě baví a ráda vymýšlím možnosti nereálného světa. A navíc...jako jsem psala předtím, mnoho lidí mě jako snílka označilo, tak ať to mám opravdu potvrzené! :)
Temnářka:
ANO, bez rozmýšlení.
Berenika:
Za mne taktéž. Autorské, snílkovské... Jedním slovem krása.
Dar:
Jednoznačně ANO :)

13) Miqelka - miqelka.blog.cz - ANO
Protože sním dnem i nocí, hlavně dnem. Baví mě to a je to moje nejhorší vlastnost. A taky mám snad trochu originální blog s vlastní tvorbou.
Temnářka:
ANO, bereme, moc hezký blog, moc hezké fotky.
Berenika:
Možná bych někde přidala trochu delší popis, ale jinak nemám žádné výhrady. Takže vítej.
Dar:
Líbí se mi hlavně tvé fotky :) ANO :)

14) Button~ka - thebuttondj.blog.cz - ANO
Jsem Melancholik a ten je známý především tím, že je přemýšlivý, tichý a většinou i snílek :) Žiji ve svém světě a stěží přijímám realitu. Vznáším se vysoko v oblacích a nechám se unášet vlastní fantazií. Nad vším velice přemýšlím a stále sním nad dokonalým světem a budoucností...
Berenika:
Stačil mi pohled na jeden článek a bez výhrad říkám ANO. Autorka je, myslím, Snílek s velkým S.
Dar:
U mě také ANO :) líbí se mi tvé kresby :)

15) Jannie - amateur-graphics.blog.cz - ANO
Protože si často vymýšlím své vlastní světy nebo jiné dimenze do kterých se ukryji před ostatními.Chtěla bych žít jinde,víc vzrušujícím životem než žiji teď.Nejčastěji se to stává když shlédnu nějaký napínavý fantastický film a pak mám pocit že oproti postavám ve filmu je můj život až moc stereotypní a nudný.A jelikož s tím nemůžu nic dělat sním o tom.
Berenika:
Tenhle blog je jeden z těch, které se mi dnes nejvíc líbí.
Obvyklá připomínka - Co jsem si všimla, tak u designumáš jen obrázek + pár vět.
Možná by neuškodilo příště to trochu rozepsat. Ale už mlčím. ANO.
Temnářka:
ANO, bez debat.
Dar:
Tady není co vytknout :))

16) Izabelle - devastatus.blog.cz - ANO
É, nó. Protože moje sny jsou jedním slovem epochální...?
Berenika:
Na to, že máš blog jen tři měsíce opravdu dobré. Líbí se mi, že jako jedna z mála odděluješ články perexem. Je to krásně přehledné.
Temnářka:
Taky ANO, nevidím problém.
Dar:
Neskutečně mě zaujala vaše Modelína, to mě opravdu okouzlilo :D

17) Dorray - dorray.blog.cz/ - ANO
Snění je do určité míry můj život. Pokud si přečtete některé z mých povídek či básní, tak uvidíte proč. Spousta z nich se odehrává pouze v představách a snech a to ať už příjemných nebo depresivních. Všechno, co píšu, je pouze má vlastní tvorba. Takže přeji pěkné počtení.
Berenika:
Není co dodat. Absolutně snílkovské XD
Temnářka:
Tam to znám, to bude ANO.
Dar:
Proza a poezie, tak tomudle já nerozumím ale zdá se mi že to je snílkovské :))

18) Šťopka - jak-blogovat.blog.cz - NE
Líbí se mi váš klub. Mám rád tmu a váš klub je tmaví temný. Všechny články na blogu jsou moje
Berenika:
Tady jsem mírně zmatená. Upřímně nechápu důvod. Máme tu Povídkáře, grafiky i blogy o všem možném, ale blog "Jak blogovat?" Nápad skvělý, ale rozhodnutí jestli patří zrovna sem... Za mě NE.
Temnářka:
Tak, návody skvělé, ale nějak mi do klubu taky nesedí, takže NE.
Dar:
Blog skvělí, design nádherný ale se sněním to nemá ani za mák společné :))

19) A. Pulvere - pulvere.blog.cz/ - NE
Sny jsou nejdůležitejší věcí mého života, kdyš nesním, tak se pohybuji v kruté realitě, která mě často hází na tvrdou zem. Snažím se tomu co nejvíce vyhýbat, rád sním i s otevřenýma očima a proto i naivně doufám, že byste mě mohli přijmout jen s tím málem článků, které mám na blogu.
Berenika:
Co dodat... Blog nenalezen. Škoda
Dar:
Myslím že když tento blog ještě existoval byl kvalitní, je ho škoda.

Tak to je prozatím vše. Příští přijímání bude zřejmě vedeno ve stejném duchu jako toto.
Vítáme přijaté Snílky.

22 komentářů:

  1. Vítám přijaté snílky. Snažila jsem se být co nejobjektivnější, takže doufám, že jsem nikomu neukřivdila.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: stejně jich tu je už moc xP můžeš být ještě tvrdší

    OdpovědětVymazat
  3. To zas budeme mít s The práci Trochu mě mrzí, že mezi námi není Elizabeth Rose, ale co už, letecká kontrola je kontrola a letenky dochází...

    OdpovědětVymazat
  4. Všem přijatým gratuluji, hlavně Monče.

    OdpovědětVymazat
  5. Congratulation :) jinak s hodnocením souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  6. gratulujem a vitam zaroven novych snilkov

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že si Monica Otmilli stěžuje na moc práce. Nehledáte někoho do Repetitia? Jestli ano tak se hlásím :) Klidně jen na zkoušku, ale přeci jen...
    A gratuluji všem přijatým :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju všem přijatým Osobně mě nejvíc zaujal 9. blog

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: ale musíš být tvrdá!

    OdpovědětVymazat
  10. Nemám slov. Nečekala jsem, že budu přijata. Moc si vážím přijetí do Klubu Snílků,..
    Děkuji moc. Ovšem myslím si, že moje díky se slovy nedá vyjádřit

    OdpovědětVymazat
  11. gratuluju všem, většinu těch blogů jsem neznala, ale hodně se mi zamlouvá J.T. a El

    OdpovědětVymazat
  12. Ehm..je tam vážně u mého jména zelené Ano?
    Nemůžu tomu uvěřit, díky moc!

    OdpovědětVymazat
  13. Jé...moc díky za přijetí, vlilo mi to novou energii do žil. Abych se totiž přiznala, měla jsem takový menší fantasy stop-stav a nějak jsem tápala, co psát, ale po přijetí do klubu snílků neváhám a pouštím se do světa fantasy zase s chutí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vítám všechny přijaté,soucitím s odmítnutými .

    OdpovědětVymazat