21. června 2014

Vivienne - Iluze 52

Zdravíčko!
Ano, to jsem opět já. Dnes se potkáme ještě jednou, ovšem nebojte se, nebudu Vás zahlcovat svými výžblebty. Jsem tady proto, aby Vám ukázala, co se urodilo za minulý týden v líhních Imaginariových. Vskutku opět byla žeň bohatá a již dnes se těším, jak to bude vyhlížet příští týden.



Nyní se podíváme na zoubek dílku Vivienne. Zdatné to přispěvatelky do Imaginaria. Jsem velice potěšena, že si Vivienne ukrojila trochu toho času pro Imaginaria a obětavě se vrhla na tkaní příběhu z těch nejemnějších vláken fantazie. Nu, pojďme se na její výtvor podívat.

. . .


Mládeži,
ač vám to může zdát divné nesu vám další dílek malé drabble série. Ach ano, mám na mysli ten podzimní pokus, ke kterému mně navedla Dragilia. Doporučuji si přečíst předchozí díly (já taky musela). :-)


Na zahradě jednoho domu, kde její dcerky byly stále živé, se zastavila a povolala je. Začaly kolem ní skotačit nahé dívčiny. Rozdělala oheň a popadla zprzněné dýně a s nimi v náručí si stoupla do ohně. Ten se rozestoupil a utvořil kolem ní kruh. Dýně se měnily v popel, zatímco jejich oživlé sestřičky kolem tančily a zpívaly. A Dynilka si brala veškerou sílu, kterou byla schopná zachytit. Tanec se stával stále divočejším a rychlejším. Nakonec všechny dívky krom jedné padly na zem. Dynilka vystoupila z ohně, pohladila přeživší po tváři a poslala ji na hrad, neboť se stala její následnicí.



. . .


Znova a zase Vás vyzývám, abyste tuto odvážnou duši odměnili svým názorem na její literární dílo, jelikož jedině tak lze správně odměnit literární duši.

Taktéž si Vás dovolím zvát na exkurzi po jejích příspěvcích do Imaginaria: [Nedokončená], ze starších výtvorů bych pak ráda zmínila [Iluze 106]


Snění zdar!
Vaše tetka Maglaiz

1 komentář:

  1. Dneska už se do čtení pouštět nebudu, ale zítra si iluzi pročtu a dám vědět.

    OdpovědětVymazat