21. června 2014

M. Phoenix - Strážce majáku (132)

Dobrý den Snílci,
jakpak jsme se probudili do sobotního rána? Pevně věřím, že probuzení bylo velice příjemné a ranní káva dnes měla ještě lepší chuť a vůni než-li ta včerejší.
Na severu země máme trochu pošmourno, ale to nám nezkazí náladu, neb nám dnes oficiálně začíná co? Bude mne zajímat, kdo si vzpomene, co je dnes za pohanský svátek. Slavíte jej? Jak? Jaké je vůbec u Vás počasí? Jsem dítě zvědavé nátury, tudíž povídejte, přehánějte, já na Vás budu valit oči i kdybyste mi řekli, že tenhle den nijak neprožíváte a že si kecnete na zadek před televizi.



Ovšem ještě předtím než mi budete sami vyprávět, ještě zadržte tok své výmluvnosti, pohodlně se usaďte a poslechněte si, co Vám chce sdělit drahá M. Phoenix. Má totiž opět na svém kontě velice zdařilou báseň. A o čem že to je?


STRÁŽCE MAJÁKU

Jsem strážcem majáku
moře mám na háku
a dobrou noc dávám rybám

Jsem pánem světa
a koho to leká
ať postaví se svým chybám

Vždyť všichni se, věřte mi
vznášíme nad zemí
když daří se čelit všem výzvám

a v těch já se, panečku, vyznám




Komentujte, chvalte, peskujte, ale rozhodně se nezapomeňte podívat i na další díla z dílny milé M. Phoenix: [Drž mi místo], [Vzdušní piráti], [O Ticovi a draku bez křídel],


Snění zdar a Imaginariovi zvlášť!
Vaše tetka Maglaiz

2 komentáře:

  1. Miluji snové poetismy našeho ohnivého fénixe m. a proto se mi nemůže nelíbit ani tato báseň.

    OdpovědětVymazat
  2. Já slavila letos opravdu ukázkově :) Přespali jsme s panem M. na Stonehenge [1]: Děkuji převelice :)

    OdpovědětVymazat