6. června 2014

Speciálos Imaginarios

Milá dítka,
nejspíše se divíte, cože se Vám tetka Maglaiz ozývá hnedle dvakrát během dne. Nebojte se, vše se dozvíte. Dovolte mi však ještě protáhnout tu chvilku dramatického napětí. Jak víte, mé teatrální já holduje přehnané gestikulaci, příliš přesné výslovnosti a dramatickým pauzám a také je menším saďourem.
Ani netušíte, jak je to příjemný pocit mít Vás našponované na pomyslném duševním skřipci zvědavosti. Zajisté, mohu předpokládat, že celý tento odstavec přeskočíte, abyste se dostali k jádru pudla (nebo čivavy? No, nějaký čokl to byl zcela určitě.), ale tomu nevěřím. Alespoň malá část z Vás je natolik poctivá, že se raději nechá mučit, aby mi udělali sebemenší radost. Cítíte jak Vám praskají lebeční kosti? Ou! A co ten pocit, když drahé neurony ztrácí synaptické spojení s dalšími neurony? Bolí to? Hodně? Dobrá, dobrá, pak právě přišel čas na... a víte co? Ještě ne. Ještě si chvíli popovídáme.



Vidím to zoufalství na Vašich tvářích. Slyším Vaše myšlenky. "Ať už konečně ze sebe vymáčkne, co nám chce!" "Stejně pro nás má úplné prdlajs!"

Jak je známo, Maglaizíček je hravé stvoření a štědré stvoření. V dobrém rozmaru jsem se 30. května rozhodla učinit malý pokus. Větříte? Dozajista jste si všimli, že kromě klasické Iluze jsem Vám položila i drobnou otázku a za správnou odpověď jste mohli získat limo z Vaší ledničky a případně zlatého bludišťáka. To není celé. Od 30. května také bedlivě (čti ještě bedlivěji než předtím) sleduji příspěvky do Imaginaria a znamenám si autory. Co tím však chci říci...

VYHLAŠUJI HON NA ZLATÉ BLUDIŠŤÁKY!


Pravidla si nyní podrobně rozebereme. Vy budete sbírat zlaté bludišťáky a já Vás za příslušný počet odměním reálnou i nereálnou cenou. Co Vy na to?

Ceník je následovný:

Členové sbírají limo ze své ledničky, jež mají nízkou hodnotu, a zlaté bludišťáky. Deset (10) limo z ledničky se rovná jednomu (1) blyštivému zlatému bludišťákovi. Kromě toho limem se míní skutečně reálná limonáda z Vaší ledničky, již máte povolenu vypít.
Pokud získá Snílek dvacetpět (25) bludišťáků, získává nehmotnou cenu (reklamní spot na oficiální facebookové stránce klubu po dobu jednoho víkendu a rozhovor s jeho osobou, jež bude v režii mé maličkosti + možná přijde i kouzelník). Snílek s padesáti (50) bludišťáky získá malou hmotnou pozornost podniku a týdenní reklamu na facebookových stránkách klubu. Bojovník s více jak sty (100) bludišťáky shrábne žůžo hmotné překvapení šité na Míru a měsíční reklamu na facebookových stránkách klubu.

Podoba reklamy může být domluvena individuálně, ale zpravidla se bude jednat o připíchnutý příspěvek s komentářem a odkazem na váš blog.

Jak nasyslíte dostatek bludišťáků?
Limo z Vaší ledničky se uděluje za částečně zodpovězenou otázku a za příspěvek do Imaginaria od 30. května 2014.
Už bylo řečeno, že 10 limo = 1 zlatý bludišťák. Tudíž zde máme první variantu, jak se obohatit o zlatého bludišťáka. Pište, přispívejte a bludišťáci se přiloudají.
Druhá varianta je poněkud přímočařejší. Zkrátka v plném rozsahu odpovězte na otázku za zlatého bludišťáka.

Odkdy dokdy bude hon probíhat?
Od 30. května do vyprodání zásob. Tudíž nelelkujte a sbírejte, sbírejte. Buďte rádi, že se onen hon nepořádá jako Velikonoční lov vajíček.

Proč jsem zvolila 30. květen, když je to evidentně nefér, že je vyhlášení soutěže později než její oficiální začátek? Milí zlatí, tohle je odměna pro ty, kdož nezištně se rozhodli, že se budou bavit a udělají radost mně i sobě tím, že budou přispívat a hádat (se).

Jaký je stav v současnosti?
EDIT ke 12. 7. 2023 19:30

Jméno hrdiny

Limo z Vaší ledničky

Zlatý bludišťák

Ušák

Hudryhudrák

Paroháč

Dragilia

9

40

ve zpracování

-

-

Daletth

8

50

ve zpracování

ve zpracování

-

Vlasta

6

10

-

-

-

Ellnesa - zmraženo konto

5

12

-

-

-

M. Phoenix

9

73

udělena

udělena

-

Vivienne

1

35

ve zpracování

-

-

Illienel

3

9

-

-

-

Elizabeth

6

2

-

-

-

Zdeňka M.

9

46

ve zpracování

-

-

Jehane

2

26

ve zpracování

-

-

Annika

1

2

-

-

-

Tea

2

35

ve zpracování

-

-

Fantaghira

2

1

-

-

-

Iris Virág

2

1

-

-

-

Anchor

6

4

-

-

-

Alissa

3

27

-

-

-

Therese (dříve Telenta)

1

-

-

-

-

Raja

2

7

-

-

-

Starling

0

0

-

-

-

Lan Wangji

0

5

-

-

-


 
Nuže, pojďme se bavit, psát, hádat a sbírat zlaté bludišťáky. Vyplatí se to.

TÍMTO ROZŠIŘUJI POLE PŮSOBNOSTI IMAGINARIA Z POUZE PROZAICKÝCH A BÁSNICKÝCH TEXTŮ I NA TEXTY ÚVAHOVÉ.


S přáním šťastného lovu a bohaté kořisti se loučí
Vaše tetka Maglaiz

13 komentářů:

  1. A sakra, teď mě to bude motivovat něco dělat! A to jsem začala psát dobrovolně jeden text na iluzi, která mě zaujala, teď to bude vypadat, že se chci jen bludišťácky obohatit

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ano, má to být motivace, ale ono šlo už předtím vidět, že se třeba lidi aspoň snažili komunikovat přes komentáře, když už neměli čím přispět. Tudíž u tebe bych to s prospěchářstvím tak černě neviděla

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Všichni chtějí bludišťáky. A kdo tvrdí, že ne, ten na ně pod postelí líčí pasti. O(Nevíte náhodou, jestli mají raději sýr, nebo špek? O:) )

    OdpovědětVymazat
  4. Inu, jestli tohle nezabere, tak už nevim :)

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Myslím, že by to na snílky mohlo zabrat, je to přeci jen nějaká motivace. Na mě to zabírá.

    OdpovědětVymazat
  6. Když už mám 26 bludišťáku platí ta první nereálná cena? :O Nějak nevím, jestli jsem tomu dobře porozuměla :)

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Ano, platí. Ještě ve čtvrtek mám poslední zkoušku, takže potom bude udílení nereálných cen.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: super, v pohodě,já se jen ptám, abych věděla, delší dobu jsem jen tak nahlížela, jestli se bude něco dít či ne a za zeptání jsem nic nedala, takže děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Já jsem ráda, že ses připomněla - tohle je vlastně také jakási zpětná vazba pro mou osobu, protože tím dáváš najevo "Není mi Imaginarius a jeho Hon na bludišťáky šumák." Za to zase děkuji já.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Určitě :) jenom mi přišlo trapné upozorňovat na sebe hned, že jsem dosáhla 25 bodů pro první nereálnou cenu Ale těší mě to samosebou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pozor, máte tady u mého jména špatný odkaz! Problém s odkazem na můj blog je i ve Vzducholodi čtyřicáté šesté + v seznamu členů, kde je za adresou blogu ještě "%20"

    OdpovědětVymazat