18. června 2014

Photo - Ospalá osamělost

Přístav pro všechny zasněné fotografy...
Zdravím Snílci,
minulý týden jsem vůbec nestíhala, za což se moc omlouvám. Původně jsem na léto plánovala nějakou soutěž, ale nakonec jsem se rozhodla pro něco zvláštnějšího, nebo spíš divnějšího, o tom ovšem až příští středu. Alespoň se máte na co těšit. :-) Proč o tom mluvím již nyní? Protože mě na ten nápad trochu popostrčila V., od které se dnes pokocháme další krásná fotografií.

Blíží se léto, tak doufám, že vytáhnete své fotoaparáty, mobily, nebo čím vlastně fotíte, a zvečníte všechno kolem sebe. Photo je tu pro vás, Snílci, můžete se zde pochlubit svými výtvory a udělat si zadarmo reklamu na váš blog, tak neváhejte.

Své fotografie posílejte na náš klubovém emailu klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo a k fotografii připojte název s popisem (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog).


Ospalá osamělost
Štěkavá zrnka opia do snové krajiny zapomnění, červenající se vlastní samotou.

V.



Ještě naposled bych Vás chtěla upozornit na probíhající soutěž u mě na knižním blogu na téma RYBY. Můžete se zapojit s fotografiemi nebo kresbami. Končíme 21. června.
Vím, že je to reklama, ale snad mi ji odpustíte a třeba i něco vytvoříte.
Zdraví,
Zdeňka M.

Žádné komentáře:

Okomentovat