4. června 2014

Photo - Když svět ještě spí

Photo je místem pro všechny snílkovské fotografy...
Zdravím Snílci,
nějak nestíhám, takže to tentokrát vezmu zkrátka. Za chvíli odjíždím a tohle připravuji v pondělí ráno, tak případně omluvte chyby.
Hlavně nezapomínejte na Photo, kam mohou přizpívat všichni členové Klubu Snílků, jenž rádi fotografují. Můžete přispívat čímkoliv, co vás jen napadne. Na téma fotografie nezáleží, stejně tak můžete prohrabat své šuplíky (v dešní době spíše místa v síti) a poslat vážně cokoliv. Ani na počtu nezáleží, protože fantazii se meze nekladou...
Můžete si tak zadarmo udělat reklamu na svů blog, tak neváhejte.

Pokud se odhodláte a zašlete mi své fotografie, tak to učiňte na náš klubovém emailu klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo a k fotografii připojte název s popisem (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog).


Když svět ještě spí
Nemám žádný Kanón ani jiný výkonný fotoaparát, přesto jsem se rozhodla poslat Vám, Snílkům, fotku, jak vypadá Slunce, když vstává tady u nás. Ve skutečnosti je to pochopitelně méně červené, fotila jsem na režim (jedna z mála věcí, co lze na mém foťáčku nastavit, ač pofidérně) "západ slunce".
Ať je Slunce s Vámi!

MissNeverFree


Ještě bych Vás chtěla upozornit na probíhající soutěž u mě na knižním blogu na téma RYBY. Můžete se zapojit s fotografiemi nebo kresbami. Prodloužila jsem ji do 21. června.
Vím, že je to reklama, ale snad mi ji odpustíte a třeba i něco vytvoříte.
Zdraví,
Zdeňka M.

6 komentářů: