2. června 2014

Týden sto devátý - Alternativní realita

Kdo se minule činil?

Zdravím Snílci,
je tu zase pondělí a tentokrát vyhlášení nového Tématu týdne. V minulém jsem měla v plánu se angažovat, ale nakonec mi to nevyšlo a jak je vidno, Vám také.
V anketě jste si skoro jednomyslně zvolili Alternativní realitu, tak doufám v hojnější účast. Zajímají mě básně, povídky, drabble, kresby, úvahy... cokoliv vás napadne. Klidně to může být i fanfikce, prostě cokoliv, co by mohla podle Vás být Alternativní realita.

Těším se na Vaše výtvory,
Dragita



5 komentářů:

  1. Já jsem do komentáře vkládala odkaz, ale asi se to k tématu týdne nepočítalo. ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som poslala obrazok... na klub.snilku@email.cz 29.5.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[2]:
    Oběma se moc omlouvám, hned to napravím   

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: V. koukala jsem tam znovu a poravdu tam nevidím odkaz, jen komentář, že je to pěkné téma :(
    Lucerno, obrázek už nahrávám. Nezlob se.

    OdpovědětVymazat