20. června 2014

Iluze stá třicátá třetí

"My táhnem daleko, my táhnem spolu do Saint Louis.
A vláček volá hů, hů, hů.
Ten vláček jede rovnou do Saint Louis."

[]

Děkuji všem, kteří se aktivně podílí na chodu klubu zvenčí i zevnitř. Jste větrem do plachet kolosu jménem Klub Snílků.


Dobrý večír vinšuji, Vašnostové.
Opět se shledáváme u kulatého stolku. Jakpak jste prožili uplynulé dny? Pochlubte se svými úspěchy i nezdary. Lačním po neuvěřitelných příhodách, jež umí napsat jedině sám Život.

Musím se přiznat, že mne hřeje u srdce, že jsem Vás nalákala na zlaté bludišťáky. Přece jen se lidé podobají těm strakám a chytají do svých spárů blyštivosti různých tvarů i velikostí. Nebo se mýlím? Odporujte mi, pokud nesdílíte můj názor.

Autor: bramLeech

Snad se již stalo zvykem, že není v Iluzi obrázek osamocen a je mu vždy vybrán dobrý společník na cestě po aetheru. Doufám, že i dnes jsem prvnímu obrázku vybrala důstojného parťáka. Nu, posuďte sami vhodnost mé volby.

Autorka: konishkichen

Jaká byla správná odpověď na minulé otázky? Obrázek měl tu souvislost s videem, že létající ostrůvek s majákovitým větrným mlýnem byl napodobeninou podobného ostrůvku s větrným mlýnem, jež se objevil v oficiálním videoklipu této písně.
Odpověď na bonusovou otázku měla znít takto (jako ve škole - kdo, kde, kdy, co a proč): Historický základ pověry pátku třináctého se počíná 13. října 1307 - oficiální začátek honu na templářský řád ve Francii, jež schválil francouzský král Filip IV. Sličný a obvinil oficiálně řád z hereze a sodomie, neoficiálně se neustále spekuluje o pravém důvodu, leč můžeme s jistotou tvrdit, že velkým důvodem k hromadné likvidaci řádu byla králova finanční tíseň.


Tabulka lovců a jejich úspěchů - račte konfrontovat se svými výpočty.

Dnešní otázka zní jednoduše: Určíte, kdo propůjčil hlas v českém znění dvoum kresleným postavičkám na videu a kdo jsou tyto postavičky?


Výzva všem:

Pokud máte nějaký návrh, připomínku, jste s něčím nespokojeni nebo spokojeni ohledně Imaginaria či Klubu Snílků, prosím, dejte nám to vědět buď zde v komentářích, na facebookové stránce, nebo na klubový e-mail. Předem děkujeme za všechny podněty a upozornění. Jsme také jenom lidé a chybujeme.


Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického, básnického či úvahového charakteru, uctivě prosím, račte vkládati do:


Jsme u konce, a tak jako každý jiný týden se opět setkáme v páteční večer. Budu se těšit.


Zasněný večer vinšuje
Vaše tetka Maglaiz

5 komentářů:

  1. Jůů, na tenhle seriál si pamatuji. Dabovali Jiří Bruder a Aťka Janoušková.

    OdpovědětVymazat
  2. Poslušně hlásím, že postavičky se jmenují Méďa Béďa a Bubu. O dabingu jsem se už musela poradit s panem Googlem. Je velkorysý. K Bubuovi mi nabízí hned dva. Ale jelikož mi hlas ve videu zní žensky, hádám to na Aťku Janouškovou. K Méďovi mi (naštěstí) našeptává jen Jiřího Brudera.Šťastný lov všem.

    OdpovědětVymazat
  3. Poslušně hlásím, že postavičky se jmenují Méďa Béďa a Bubu.O dabingu jsem se už musela radit s panem Googlem, který je někdy až příliš velkorysý. K Bubuovi mi nabídl dokonce dvě jména! Ale jelikož se mi hlas ve videu zdá ženský, hádám to na Aťku Janouškovou.
    S Méďou už byl (naštěstí) skoupý a našeptával pouze Jiřího Brudera.Všem lovcům bludišťáků zdar!

    OdpovědětVymazat
  4. Méďa Béďa a Bubu, dabing Jiří Bruder a Aťka Janoušková :)

    OdpovědětVymazat
  5. Méďa Béďa - daboval Jiří Bruder
    Bubu - dabovala Aťka Janoušková

    OdpovědětVymazat