15. června 2014

MissNeverFree - Nocí (Iluze 129)

Dobré sváteční ráno vinšuji.
Dnes máme na seznamu hnedle tři Snílčice, které se nebály a šly s kůží na trh, jak říká klasik. Ještě připomínám večerní výmět děl naší drahé V., vskutku dobré tvůrkyně veršů i próz. Ovšem dnešní ráno není věnováno pouze jí. Kohopak jsem to vylovila z našeho rybníčku už asi není nijakou velkou záhadou, že. Přesto si onu herkulesku dovolím představit.

Velevlažné publikum, dovolte mi, abych sem na pódium pozvala osobu již v Imaginariu velmi známou. Není jí nikdo jiný než-li samotná MissNeverFree. A já nyní předávám této bardkyni slovo. MissNeverFree, hrábni do strun a recituj.



Pro Imaginarius, iluze 129., obrázek, který se mi vážně moc líbí a bylo by mi líto, kdybych na něj nic nenapsala. Je prostě nádherný.

Autorka: pepperin

Nocí

po nocích sbírám
z listů kapky rosy
náruč snů už svírám
a o pár dalších prosím

zadržuji dech
nechci rozbít chvíli
kdy utajený spěch
mi v prstech nohou sílí

dnes nechci žádné drama
zase jsem jednou malá
však obavy už nezebou

v těšení zachumlaná
něhou dotyku zvaná
jdu nocí za tebou



Komu se zalíbila něžnost MissNeverFreeiných slov, pak by zajisté měl své oko a ucho polaskat i těmito díly: [Poslední posel], [Pojď, uletíme jim]




Snění zdar!
Vaše tetka Maglaiz

2 komentáře: