13. května 2014

Týden sto šestý - Zkouška

Kdopak se minulý týden činil?


Zdravím Snílci,
dnes je Téma týdne poněkud opožděné, za to se Vám omlouvám. Nějak se mi povedlo zasklít, že včera bylo pondělí a dnes jsem se vrátila z práce až večer. Každopádně myslím na Vás a po zbytek týdne bude probíhat anketa s tématem na příští týden. Doufám, že to zvedne účast a bude Vás to více bavit.

Musím říct, že minulý týden se docela vyvedl a ozvali se celkem čtyři Snílci. Děkuji! Doufám, že i následující témata vzbudí Vaši pozornost.

A tím se dostáváme k novému tématu a tou je zkouška.

Formu vyjádření nechám čiště na Vás. Pište povídky, drabble, básničky, úvahy, co Vás jen napadne. Jsem hodně zvědavá a ostatní Snílci určitě také. Můžete sem zahrnout jakoukoliv zkoušku Vás napadne - zkouška dospělosti, maturita, zkouška odvahy, nebo nám můžete přiblížit, jak by podle Vás probíhala degustace pokrmů (mnohdy s neblahými následky :-D Překvapte mě.

Měj te se,
Dragita

2 komentáře:

  1. Jen takový mikropříspěvek:
    Napsala jsem tento týden haiku, které by do tohoto tématu mělo pasovat. Ale jelikož haiku vydávám souhrnně, až jich mám nahromaděno víc, přidám jej jen do komentáře, neb článek zatím vydat neplánuju.Jak velebná noc!
    Škoda, že s ránem přijde
    protivná zkouška.

    OdpovědětVymazat