24. května 2014

MissNeverFree - Poslední posel (Iluze 128)

Dobré ráno vinšuji!
Jak jste se vyspali? Co máte dnes v plánu? Nějaký výlet, nebo se zachumláte do peřiny s knihou? Co takhle se zachumlat do peřiny s blokem a tužkou a pošimrat Múzu pod nosem? Také plánuji se zabořit do říše fantazie. Kdo půjde se mnou?

Dnes pro Vás mám velice dobrý příspěvěk našeho nováčka MissNeverFree. Jak se Vám líbí? Podívejte se i na jinou tvorbu této skvělé Snílčice.



Pro Imaginarius, iluze 128., konkrétně inspirované touto skladbou:



Mimochodem, zaposlouchejte se do ní, stojí za to. Moje básnické střevo bohužel nemá šanci vystihnout plně tu náladu... nicméně, pokus tu byl, nechť je tedy předhozen vlkům!

Vítěze i poraženého jednou dostihne...

Poslední posel

Nastav mi dlaň,
ať předám ti tvou zkázu,
smrtelná zbraň
jsou slova mého vzkazu.

Jsem poslední posel,
ten, co pozdě chodí,
v sebejisté póze
Damoklův meč shodí.

Pokud máš tu kuráž,
můžeš se mi smát,
nakonec však poznáš,
že je čeho se bát.

Možná máš srdce hrdé
a nebojíš se pádů,
ty jsou pak obzvlášť tvrdé,
když nepoznáš dobrou radu.

Možná se bojíš
výzev a tvrdých ran,
zkroucený stojíš,
vyhýbáš se hrám.

Ať už jsi jakýkoliv,
na pozoru se měj-
jsem ten, kdo jednou tě jistě skolí.
Jméno mé?

Beznaděj...



Nezapomeňte se podívat i na minulý příspěvek MissNeverFree: [Pojď, uletíme jim]


Snění zdar!
Vaše tetka Maglaiz

5 komentářů:

  1. Působivé. Obzvláště ta druhá sloka. Sice se chvílemi neočekávaně mění rytmus ("odpovídající řádky" si moc neodpovídají) a některá slovíčka se (na můj vkus) opakují příliš brzy za sebou... Ale stejně mě to dostalo. A rozhodně si nemyslím, že by se ti nepodařilo vystihnout hudbu.

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně tuhle báseň nepovažuji za jednu z těch lepších, takže mě o to víc těší, že se přece jen zalíbila.
    Sama cítím, že je trochu kostrbatá, byla vyplozená v duševních křečích...

    OdpovědětVymazat
  3. Pekna a vystizna, paci sami

    OdpovědětVymazat
  4. Tady to vypadá moc zajímavě Myslím, že se pustím i do dalších Tvých dílek!!!

    OdpovědětVymazat