17. května 2014

m. - Drž mi místo (Iluze 127)

Dobré ráno, milá Snílčata,
snídáte? Právě jste si hodili nohy na stůl s ranní kávičkou či čajíčkem? Co takhle si k tomu dát jako malý dezert jeden nový příspěvek do Imaginaria?
Ačkoliv by se pro lepší start hodila spíše optimistická nota, myslím si, že jakékoliv autorské slovo nebulvárního charakteru je tím pravým pohlazením pro milovníky grafémů. Kromě toho v něm nacházím po ukrutném týdnu malé pohlazení, doufám proto, že prominete mi onu drzost, když věnuji tomuto příspěvku celý den na výslunní. m. si to za svou chrabrost zaslouží. A zaslouží si i Vaši pozornost, braši.



Pro Imaginarius a pro Wendulku.


Neodcházej, příteli
ty věci, co spolu jsme viděli
a mnohé bitvy nevyhrané
tvoje hrdlo rozedrané…
kdo mohl tušit, co se stane?

Držím tě, ještě naposled
tvé rty jsou tvrdé a jako led
a já ti chci ještě poděkovat
tváře máš pořád dorůžova
uvidím kdy tvůj úsměv znova?

Jsi na lepším místě, to je mi jasné
a stejně když něčí duše zhasne
jak na světě je náhle neveselo
když v náručí držíš jeho tělo
a studené hladíš jeho čelo

Tak drž mi tam místo, Rafaelo…


Autor: chrisnfy85


Okoštujte i její další výtvory: [Vzdušní piráti], [O Ticovi a draku bez křídel]


Zítra se uvidíme ve stejný čas s dalším příspěvkem.

Snění zdar!
Vaše tetka Maglaiz

2 komentáře:

  1. Awww, děkuji za takovou pěknou reklamu

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Když nebudou Snílci líní, také budou mít takovou krásnou reklamu pro svůj blog. Vůbec není zač, je to odměna za Tvou píli.

    OdpovědětVymazat