23. května 2014

Iluze stá dvacátá devátá

Měsíčná noci, co přinášíš?


Děkuji všem, kteří se aktivně podílí na chodu klubu zvenčí i zevnitř.


Dobrý večír vinšuji, Vašnostové.
Na začátku května se v mém okolí objevila jistá debata, v níž si aktéři stěžovali na jeden upírský film (ne, není to Twilight) a srovnávali ho s knižní ságou Darren Shan. Vrtalo mi to dlouho hlavou, a tak jsem se do toho zažrala, sice jinak, než jsem počítala a než asi bylo očekávání jiných. Nalezeno bylo vícero chyb na knižní předloze, než-li na samotné filmové "adaptaci". Ovšem k jádru pudla, nechala jsem se inspirovat nocí... snad i Vy.

Autorka: pepperin

Ačkoliv si chvílemi říkám, že Vás rozmazluji, mám dojem, že vícero obrázků nadchne a inspiruje vícero Snílků. Doufám, že se ve svém dojmu nemýlím.

Autorka: AKRU

Dnes mám pro Vás extra špek. Tuto melodii jsem objevila náhodou a uchvátila mne. Pevně věřím, že se zalíbí i Vám.


Výzva všem:

Pokud mají nějaký návrh, připomínku, jsou s něčím nespokojeni ohledně Imaginaria či Klubu Snílků, prosím, dají nám to vědět buď zde v komentářích, na facebookové stránce, nebo na klubový e-mail. Předem děkujeme za všechny podněty a upozornění. Jsme také jenom lidé a chybujeme.


Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru, uctivě prosím, ráčí vkládati do:

Jsme u konce a tak jako každý jiný týden se opět setkáme v páteční večer. Budu se těšit.


Tmu jako v pytli vššude kolem nikoliv však v hlavě vinšuje
Vaše tetka Maglaiz

1 komentář:

  1. Tyhle obrázky se mi líbí o dost víc, než ty minulé, tak snad časem něco ve sbírce přistane.

    OdpovědětVymazat