29. května 2014

Creatio - Dívka v Paříži

Sněte, tvořte a malujte...


Drazí Snílci,
vím, že jsme se tady nesešli dlouhé dva týdny, ale měla jsem toho moc a zároveň jsem čekala, zda mi náhodou nepřijde na klubový email nějaké dílko k uveřejnění, což se bohužel nestalo. Proto jsem se rozhodla, že půjdu se svou vlastní kůží na trh. Tak trochu uvažuji, co tu vlastně dělám jako správce Creatia, vždyť ani neumím kreslit. :-)

Creatio je určené pro všechny členy Klubu Snílků, jenž rádi kreslí, a je jedno, zda je to portrét nebo abstrakce všemožných tvarů. Vlastně ani nezáleží, jak, čím nebo na čem kreslíte (malujete), ale na tom jestli vás to baví. Proto vás, Snílci, vyzývám, abyste mi zaslali svá výtvarná dílka a podělili se o ně s námi ostatními. Klidně sáhněte do svých archívů, nebo vytvořte něco nového.

Své příspěvky posílejte na klubový email: klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Creatio, připojte název a popis dílka (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na svůj blog).


Dívka v Paříži
Sním o tom, že bych se jednou mohla vydat do Paříže, ale protože je to až příliš vzdálené, tak jsem si to alespoň nakreslila.
Já vím, ta Eiffelova věž je příšerná, ale snaha byla.
A3, tempery, fixy

Zdeňka M.


A pokud třeba někdo z vás máte nápady na oživení Creatia nebo jiné připomínky, tak si je nenechávejte pro sebe, ale napište je do komentářů nebo na klubový email (jen Vám zřejmě odpovím až o víkendu). Ráda si vaše nápady poslechnu, protože Creatio je tu hlavně pro Vás, Snílci, tak je důležité, aby Vás bavilo.
Mějte se krásně,
Zdeňka M.

4 komentáře:

  1. Já jsem posílala dílko, předevčírem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já náhodou tenhle obrázek mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Vím o tom, jenže já články přednastavuji o víkendu, takže ten tvůj bude uveřejněn příští týden.

    OdpovědětVymazat