19. května 2014

Týden sto sedmý - Na konci duhy


Zdravím Snílci,

Minulý týden Vám asi nesedlo téma, nevadí. Tento týden máte prostor dostatečně se vybouřit na Vámi zvolené téma: Na konci duhy. Těším se na Vaše příspěvky - může to být úvaha, povídka, drabble, báseň, či něco nakreslete. Meze se nekladou. Já doufám, že překonám svou lenoru a půjdu příkladem :)



Mějte se krásně
Dragita

(anketu přidám večer, teď už opravdu nestíhám:)

5 komentářů:

  1. Chtěla jsem něco napsat, ale pak jsem zapomněla, co jsem chtěla napsat a nechtěla jsem něco plkat...
    Tak jako tak, tohle téma by šlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Na konci dúhy,
    to sa mi ľúbi.
    Téma sťa vyšitá,
    snáď priláka múzy.Ľudia nebojte sa nepreskočilo mi. Aspoň zatiaľ nie. (diabolský smiech) Zaujímavá téma, moju múzu už prilákala:
    http://infinite-freedom.blog.cz/1405/na-konci-duhy

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, alternativní realita, to by mě mohlo dokopat k té povídce, co si slibuji napsat už měsíc!

    OdpovědětVymazat
  4. http://vysvobozena.blogspot.cz/2014/05/hledani-duhy.html#more
    Vlastně jsem trochu upustila od hlavní myšlenky a sice, že je třeba si jít na konec duhy pro splněné sny. Ale i tak se to dost-procentně vztahuje k tématu a proto přispívám.

    OdpovědětVymazat
  5. Můj komentář, jak vidím, spadl asi někam do propadliště hejtů. Nemělo to tak být...

    OdpovědětVymazat