2. dubna 2014

Photo - vyhlášení vítězů

Kdo se zapsal do historie?
Zdravím Snílci,
po menším zdržení tu máme vyhlášení naší fotografické soutěže na téma "Zima nezima", do které jste mohli od 22. ledna do 28. února 2014 posílat své fotografie (max. dvě). Na emailu se mi sešlo deset dílek od šesti Snílků, z což vám všem velice děkuji. 5. března jsem zde zahájila hlasování, z kterého vyšla jako vítěz Kariol, ostatní soutěžící ovšem měli vyrovnané počty hlasů, proto jsem 19. března ZDE vyhlásila další hlasování, pro druhé a třetí místo.

Pro přehled sem dám počty hlasů z obou hlasování:
(Mezi) vyhlášení:
Kariol 1 ... 12 hlasů
Em 1 ... 3 hlasů
Jehane O´Tee ... 2 hlasů
Em 2 ... 2 hlasů
Kariol 2 ... 2 hlasů
Illienel 1 ... 2 hlasů
Ellnesa 1 ... 1 hlasů
Vivienne ... 1 hlasů
Illienel 2 ... 0 hlasů
Ellnesa 2 ... 0 hlasů
Celkem hlasovalo: 25 lidí

Kdo se umístí na druhé a třetí místo?
Em 1 ... 11 hlasů
Vivienne ... 9 hlasů
Illienel 1 ... 5 hlasů
Ellnesa 1 ... 3 hlasů
Em 2 ... 3 hlasů
Jehane O´Tee ... 2 hlasů
Kariol 2 ... 0 hlasů
Celkem hlasovalo: 33 lidí

Kdo tedy stanul na stupních vítězů? A jakou cenu dostane? Mám vás napínat? Asi ne, co?

1. místo

Dostane knihu a několik knižních záložek...

Kariol

Zimně nezimně aneb když se sejdou tři roční období v jednom měsíci.


Vyber si jednu z následujících knih:
Chlapec v kufru - Lene Kaaberbølová & Agnete Friisová
Mezi nebem a zemí: Setkání s duchem - Stecey Kade
Poslední divočina - Piers Torday
Prodám duše, zn. Rychle - Kathleen O´Reilly
Soví zpěv - Iva Procházková
Timmy Nezdárek: Chybička se vloudí - Stephan Pastis
Vidím to, co vrah - Jill Hathaway
Výkřik do tmy - Manuela Maartini

2. místo

Dostane několik knižních záložek a maličké překvapení...

Em

Praha
25. 12. 2013 Den po Štědrém večeru jsme se šly s babičkou projít po Vyšehradě a zavzpomínat na staré časy - jako malá jsem tam s ní chodila pořád, minimálně každý víkend. Teď, když už jsem velká, na to nemám tolik času (nebo si ho neudělám?), a protože momentálně žiju v Anglii, stalo se nám to opravdu výjimečnou událostí, ke které dojde tak akorát jednou v roce na Vánoce, kdy na pár dní přiletím. Všechno je to jiné. Vánoční, ale nesněhové. A takové pošmourné. Dětství holt zpátky nevrátíš.


3. místo

Dostane několik knižních záložek a maličké překvapení...

Vivienne

Bílá kráska
Není nutné smutnit po sněhu, když máme rodící se bílou krásu přímo před sebou.



Zvláštní (moje) ocenění :-)

Jde o jednu fotografii, která se mi nejvíce líbí a její majitelka dostane několik knižních záložek. (Klidně se ovšem může stát, že to bude někdo z vítězů.)
Mě ze všech soutěžních fotografií zaujala druhé foto od Em s názvem Beach. Takže Em ode mě dostane několik záložek na víc.

Em

Beach
20. 1. 2014 Jedno pondělní lednové ráno jsme se šli s přítelem projít po pláži v Brightonu. Obvykle tam fučí ledový vítr, tentokrát ale svítilo sluníčko a teplo bylo na mikinu. Ani v Anglii tedy zatím není žádná pořádná zima a sníh tu nejspíš taky nehrozí. Tak nevím, letos si asi sněhuláka nepostavím. Nezbývá mi než snít o něm u bráchových fotografií z hor. Kdepak, ten ví, jak si zimu užít.



Vítězům gratuluji a chtěla bych je požádat, aby se mi ozvali na můj email literarnikoutek@centrum.cz a napsali mi svou poštovní adresu, abych jim mohla poslat ceny, Kariol ještě připíše, o jakou z nabízených knih má zájem. Pokud se mi sami neozvete, tak vám napíšu email v pátek nebo v sobotu, až budu u počítače.

Všem zúčastněným moc děkuji, že se zapojili a doufám, že Photu zachováte věrnost. Příště už bude zase obyčejné Photo, kde vám ukážu nějakou fotografii od vás Snílci.
Zdraví vás,
Zdeňka M.

4 komentáře:

  1. Včechny fotky jou nádherné :) U mě vedou Kariol a Vivienne

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, děkuji moc!
    Podívám se, o čem ty knížky mají být a dám vědět.

    OdpovědětVymazat
  3. Sláva vítězům a čest nám poraženým! Sešly se tady opravdu nádherné fotky. Budu se těšit na další soutěže.

    OdpovědětVymazat