6. dubna 2014

Téma týdne - nyní pod křídly Dragity

Zdravím všechny Snílky,

dostala jsem na starosti rubriku Téma týdne a těším se na spolupráci. Je to pro vás vždy možnost se pěkně vypsat, či zamyslet nad daným tématem, ať už vážně nebo s nadhledem. Zatím mě nenapadají žádné změny či vylepšení (ale co není může být), takže Téma týdne vždy vyhlásím v pondělí ráno a vy, milí Snílci, budete mít čas do nedělní půlnoci psát články, úvahy, básně, (nebráním se ani kresbám) prostě cokoliv, co vás napadne k tématu a poslat nám to na mail (předmět Téma týdne) klub.snilku@email.cz Nebo stačí i odkaz do komentářů.
Další pondělí, hned jak vyhlásím nové téma, bude v záhlaví článku vidět, kdo se snažil a co stvořil :)
Věřím, že se mezi vám najdou Snílci, kteří si najdou chvíli, zamyslí se a podělí se o své dojmy s námi ostatními. Já osobně jsem hodně zvědavá.
Myslím, že pro začátek vyberu témata s širším záběrem, aby oslovily co nejvíce Snílků a tento klub zase ožil životem, který se poslední měsíce mírně vytrácel.

Mějte se všichni krásně,

Dragita

5 komentářů:

  1. Hlavní je nějak vybičovat Snílky, aby přestali být líní.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: snad se povede...ale sama mám co říkat, že     Aspoň stíhám soutěž v Creatiu.

    OdpovědětVymazat
  3. Témata Týdne jsou nejlepší pro tvorbu a zamyšlení :) Opravdu by byla škoda, aby tahle rubrika byla zrušena :)
    Všem snílkům, do toho :)

    OdpovědětVymazat
  4. Výborně, výborně, výborně. Ale mám otázku hodnou zpomaleného myšlení maroda...
    Je myšlena půlnoc ze soboty na neděli, nebo půlnoc z neděle na pondělí?
    Protože teoreticky vzato nedělní půlnoc je ta, kterou začíná neděle, tedy ta ze soboty na neděli. Ale logická vzhledem ke kontextu mi připadá druhá zmíněná, tedy z neděle na pondělí...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Vidíš, teď jsi mě na chvíli zmátla... Ale samozřejmě myslím tu z neděle na pondělí

    OdpovědětVymazat