10. dubna 2014

Creatio - Růže

Creatio je přístav pro všechny zasněné kreslíře či malíře...


Zdravím Snílci,
do boje "O poklad kapitána Imaginaria" se zatím zapojili tři Snílci, kteří splnili první i druhý úkol, takže už nám zbývá třetí a poslední na téma "Sny kapitána Imaginaria". Pozor, brány k velkému finále se zavřou 16. dubna! Příště vám zde ukáži výtvory soutěžících a započne hlasování o poklad.
Pokud jste se do prvního a druhého úkolu nezapojili, tak nezoufejte, protože z každého úkolu budu na konci vybírat jednoho šťastlivce, který bude odměněn drobností.

Creatio je určené pro všechny členy Klubu Snílků, jenž rádi kreslí, a je jedno, zda je to portrét nebo abstrakce všemožných tvarů. Vlastně ani nezáleží, jak, čím nebo na čem kreslíte (malujete), ale na tom jestli vás to baví. Proto vás, Snílci, vyzývám, abyste mi posílali svá výtvarná dílka a podělili se o ně s námi ostatními. Klidně sáhněte do svých archívů, nebo vytvořte něco nového. Fantazii se meze nekladou.
Své příspěvky můžete posílat na náš klubový email: klub.snilku@email.cz, do předmětu napište Creatio, připojte název a popis dílka (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na svůj blog).


Ahoj,
na popud Maglaiz jsem se rozhodla přidat něco do rubriky Creatio na Klub snílků, doufám, že se bude výtvor alespoň trochu líbit.
Název výtvoru: Růže
Kreslení je pro mě formou relaxace, nejsem v něm nějak moc dobrá, ale důležité je, že mě to baví. Růže je moje nejoblíbenější květina, proto ji kreslím docela často. Pro tento obrázek byla předlohou kytice, kterou jsem dostala od přítele k narozeninám.
Děkuji.
Niviat


Mějte se krásně,
Zdeňka M.

5 komentářů:

  1. Pěkná kresba, mnou nakreslené kytky vypadají vždy jak od dítěte, takže obdivuji každého, kdo dokáže něco takového nakreslit.
    Možná mi tam chybí trny, ale zase proč by nemohla být růže bez trnů... jestli už teda nějaké takové někdo nevyšlechtil

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Byly ulámané, já jsem nešika, tak bych se hned popíchala. ) Tak jsem je tam nenakreslila.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krasavice! Šikovná hra stínu a světla :)

    OdpovědětVymazat