17. dubna 2014

Creatio - Vzducholoď

Creatio je přístav pro všechny zasněné kreslíře či malíře...


Zdravím,
včera (16. dubna) zkončila možnost posílat díla do soutěže "O poklad kapitána Imaginaria", jenže já se v týdnu nedostanu na počítač, proto tento článek píšu už v pondělí, a tudíž se do hlasování v soutěži pustíme až příští týden, ommluvte toto prodloužení.

Na emailu momentálně nemám od vás žádné výtvarné dílo, a tak půjdu s mou vlastní kůží na trh. Ano, pokochejte se mým veledílem. Ani nevím, co tu vlastně dělám, vždyť ani neumím kreslit. :-)

Creatio je určené pro všechny členy Klubu Snílků, jenž rádi kreslí, a je jedno, zda je to portrét nebo abstrakce všemožných tvarů. Vlastně ani nezáleží, jak, čím nebo na čem kreslíte (malujete), ale na tom jestli vás to baví. Proto vás, Snílci, vyzývám, abyste mi posílali svá výtvarná dílka a podělili se o ně s námi ostatními. Klidně sáhněte do svých archívů, nebo vytvořte něco nového.

Své příspěvky můžete posílat na náš klubový email: klub.snilku@email.cz, do předmětu napište Creatio, připojte název a popis dílka (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na svůj blog).

Vzducholoď
Můj první (a nejspíš i poslední) pokus o toto snílkovské plavidlo.
Vydáte se se mnou na plavbu až do říše fantazie? Možná cestou potkáme modrou budku. :-D
A3, tempery, štětce, fixy, papírové kapesníky

Zdeňka M.


Nezapomínejte na Creatio a své výtvarná dílka posílejte na klubový email: klub.snilku@email.cz, do předmětu napište Creatio, připojte název a popis dílka (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na svůj blog).
Mějte se krásně,
Zdeňka M.

3 komentáře:

  1. Pěkné a hlavě se mi líbí provedení těch mraků a mořského příboje (pokud jsem to správně interpretovala   

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ta barevná kombinace! Krásně to k sobě všechno ladí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obrázek se mi moc líbí a bylo by pěkné, kdyby nebyl poslední. ;) Nejvíc jsme nadšená z těch fialových mraků, je to krásně snílkovské a ta technika tomu jen dodává na efektu. Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat