23. dubna 2014

Photo - Začátek

Photo je místem pro všechny snílkovské fotografy...
Zdravím Snílci,
doufám, že se vám daří lépe než mě, protože mě přepadla hrozná rýma, takže piju horký čaj a nechce se mi nic dělat. Proto je také Photo až teď odpoledne, dřív jsem to nestihla.

Pokud se odhodláte a zašlete mi své fotografie, tak to učiňte na náš klubovém emailu klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo a k fotografii připojte název s popisem (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog).

Začátek
Každý ráno může být krásné, když budeme chtít jeho krásu vidět.
Krásný den,
Kariol

Promiňte, že je to dnes tak krátké, ale uvidíme zase příští týden.
Mějte se krásně,
Zdeňka M.

3 komentáře:

  1. Úplně nejvíc ta nádherná barva! Paráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Kariol, klóbrc dole za tuto fotografii, ta se vážně povedla. Je nějak ještě doupravována?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, super fotka! Dám odkaz do pondělního Infokoutku Přeju hodně štěstí!
    Sussanah

    OdpovědětVymazat