7. dubna 2014

Týden sto první - Bájné bytosti

Kdo byl minule pilný?


Zdravím Snílci,
je pěkné pondělí, slunce nám svítí do oken a je čas na první Téma týdne. Rozhodla jsem se pro něco s šiřším záběrem, aby se mohlo zapojit co nejvíce Snílků. Tak co na to říkáte?

Zamyslete nad tím, jak asi bájní tvorové vznikli...
(Samozřejmě, nemusí to být fakta, zapojte svou fantazii)

Napište mi, které bytoti jsou vaše oblíbené a proč...

Můžete se rozepsat o všech druzích, které vás jen napadnou...

Co takhle vyvést na světlo méně známé kreatury? (Pokud znáte)
(Mohou být z našeho světa, nebo z oblíbené knihy/série)



Nechávám vám volnou ruku, takže neváhejte psát, kreslit, básnit, cokoliv vás napadne. Sama vím, že mě občas na Téma týdne napadne spíše obrázek než dlouhá úvaha.

Těším se na vaše články, doufám, že se zapojíte.

Mějte se hezky

Dragita

9 komentářů:

  1. Zlá, zlá Dragita, odhání Maglaiz od učení. Akorát by si mohla po sobě přečíst tenhle článek

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já ho četla několikrát, ale vždy nějaká chybka uteče (grr:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, chybka se vloudila. Přechozí komentář je můj

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To chce chvilku od toho článku odejít, dělat něco úplně jiného a pak se vrátit, to se pak člověk diví, co to ze sebe vypotil

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš o Fénixovi mi ani nezačínejte :) Když se mě někdo ptá, jaké je moje duchovní zvíře, mám už pár let jasno.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jaké je Tvoje duchovní zvíře? Jo, aha Tebe ta otázka neotravuje. Jaká otázka Tě otravuje a vytáčí do nepříčetna?

    OdpovědětVymazat
  7. Tak na poslední chvíli přidávám báseň doplněnou o kresbu "Modrá budka draky zachraňuje"...
    http://muj-svet-zdenina.blog.cz/1404/modra-budka-draky-zachranuje

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Momentálně všechno, co začíná slovy "Could you... emmm...." Tak na mě mluví naše šéfová a vždycky je to nějaká pecka, co chce, třeba vytahat všechny jahody ze záhonů a pak je nasázet zpátky.

    OdpovědětVymazat
  9. Teď nevím, jestli se smí připojovat opožděně. Jestli ano, tak se připojuji. http://phoenixrise.cz/proc-prave-fenix/

    OdpovědětVymazat