14. dubna 2014

Týden sto druhý - Inspirace

Kdo tentokrát nezahálel?


Ahoj Snílci,

dnes je pondělí a já se jen nestačím divit, co vidím v komentářích nebo na emailu. Úplné prázdno. Nesedlo vám téma? Uletěla múza? Klidně mi napiště jakoukoliv poznámku, či podnět, co vás napadne. Tohle téma je tu především pro vás, abyste se mohli kreativně vyblbnout.

Tím pádem se tento týden sešly jen dva články - můj a od Zdeňky, které moc děkuji.


A teď nové téma - Inspirace.

Napište mi, co pro vás znamená,
zajímá mě, kde všude inspiraci berete,
co vás dokáže nakopnout, okouzlit, uhranout.

Máte v tomto naprosto volnou ruku a já doufám, že se vás tentokrát zapojí víc. Jsem zvědavá na úvahy (třeba o oblíbeném místě, kde inspiraci čerpáte), na obrázky, fotky, příběhy, básně, říkanky, hudbu, cokoliv :)

Mějt se hezky a pilně tvořte
Dragita

4 komentáře:

  1. Platí stále ještě to, že se mohou k tématu řadit i starší články? Právě na toto téma jsem totiž napsala na podzim básničku.http://whiterosekingdom.blog.cz/1310/cekani-na-inspiraci

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych přispěla jednou starší )lehce poopravenou) básničkou http://ellnesin-blog.blog.cz/1312/inspirace

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře holky, jsem ráda za novější články, ale ať je toho více, vezmu to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Žárovko! V zápalu boje co nejvíce toho narvat do hlavy jsem zapomněla na termín. Do šopy zelené!

    OdpovědětVymazat