4. dubna 2014

Iluze stá dvacátá druhá

Co ukrýváš pod maskou?


Předem bych chtěla poděkovat všem, kteří se aktivně podílí na chodu blogu. Jste naším větrem v plachtách. Nedovolte, abychom se zastavili!


Dobrý večír vinšuji, Vašnostové.
Včera první zkouška, dnes zapřažena zase do víru povinností školních a sem tam si rekreačně odskočit k pračce, vysavači či blogu. Věří mi, četby mám momentálně dost a dost a psaní taktéž, tudíž tyto dva smysly života jsou nyní upozaděny, což se mému střevu nelíbí, a tak mi vhání do hlavy různé nápady, které přímo vybízí ke koketérii. Proklatá ironie osudu! Když je čas, tak ani nezavane, a když bílý králík sprintuje, tak se strhne tajfun. Věčně nespokojená...

Jak jsem si všimla, docela dost z Nich mají rádi obrázky z prostor různých temných chrámů či jiných strašidelných zákoutí, jež vybičují Jejich fantazii na pokraj zhroucení. Chápu takovouto zálibu, avšak nyní mám takovýchto výjevů plné zuby, ostatně ze včerejšek na dnešek se mi zdálo o exkurzi do Karáskovy galerie. Ano, škola už leze více než na mozek. Tudíž Jich na kolenou prosím, aby odpustili Maglaizíčkovi, že Jim dnes nabídne jen tuto podívanou.


Chá, dnes má Maglaiz rozmařilou náladu, a tak netradičně Jich čeká trojtá nálož. Snad ji unesou a nebudou se pro ten náklad příliš hněvat. Nejen temná zákoutí skrývají nějaký ten tajem, ale i taková benátská maska mnohdy může po sejmutí vyděsit. Bude záležet čistě na Nich, zda maska skryje hnus fyzický či duševní. Či snad naopak skrývá anděla? Nechám se Jimi překvapit.

Autorka: Amicizia-Sowe


Autorka: Amicizia-Sowe

Nebylo by to karnevalové rejdění a hemžení, kdyby nezaznělo několiko tónů dobových či imitujících dobovou hudbu a atmosféru. Mohu jen doufati, že se Jim tento výběr zalíbí.


Krátká verze Paganiniho poměrně známé skladby. Delší verzi si samozřejmě mohou najíti sami, já zvolila onu kratší z toho důvodu, že mi nějak více zněla k obrázkům výše.


Výzva všem:

Pokud mají nějaký návrh, připomínku, jsou s něčím nespokojeni ohledně Imaginaria či Klubu Snílků, prosím, dají nám to vědět buď zde v komentářích, na facebookové stránce, nebo na klubový e-mail. Předem děkujeme za všechny podněty a upozornění. Jsme také jenom lidé a chybujeme.


Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru, uctivě prosím, ráčí vkládati do:


Tak se mějí. Hezky si snějí a znamenají si vše iluzivní.

Per aspera ad astra!
Jejich tetka Maglaiz

2 komentáře:

  1. Ach tie Benátky
    Londýn či NY sa môžu...schovať.
    K tejto ilúzii (až mi zýši čas) bude pre mňa radosť prispievať. Apropo tá druhá skladba je geniálna.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Maglaiz vyberá len geniálne piesne. Prepáč moju slovenčinu, ale mala som chuť to povedať po slovensky.

    OdpovědětVymazat