29. března 2014

Inventor - Orientální vazba

Moji Snílci =)
Dnes jsem se rozhodla podělit se s vámi o fotonávod na Orientální knižní vazbu. Udělala jsem ho pro družinku, která se mi objednala do knihovny. Někdo to možná zná i pod jménem Japonská vazba.
Protože náš blog nezvládne nahrát pdf soubory, jak už jsme se bohužel párkrát přesvědčili, nahrála jsem návod na Uložto a dala jsem mu heslo "snilek". Hodně štěstí a nezapoměňte, že čím víc listů, tím delší provázek!

Jo a pro zajímavost, při tvoření návodu jsem se inspirovala knihou Knižní vazba. Pouze inspirovala. Nejsem si ani jistá, jestli je ta vazba správně =D Nicméně funguje. Možná bych ji mohla pojmenovat podle sebe... =D




Sussanah


Pokud máte něco, s čím se chcete pochlubit,
koukněte se sem =)

4 komentáře:

  1. Jen co si najdu čas, tak to jistě vyzkouším. Jednoduché a přitom efektní - geniální kombinace.

    OdpovědětVymazat
  2. Óóó, díky za návod! To musím vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  3. Super návod, a navíc takhle hezky ke stažení. Rozhodně ho vyzkouším, miluji sešity v originální vazbě!

    OdpovědětVymazat
  4. Po vyzkoušení jen dodávám - při velkém množství papírů (zvláště mají-li dírky každý trochu jinak) je neocenitelný pomocník ohnutý kousek drátku (používaný jako navlíkáček).

    OdpovědětVymazat