7. března 2014

Iluze stá osmnáctá

Příchod či útěk? Jedno jsou.



Dobrý večír vinšuji, Vašnostové.
První březnová Iluze a mne zastihne s nudlí u nosu. To Jim povím, kdyby mi řekli ještě před týdnem, že dneska se na mně bude dáti usmažiti volské oko, tak bych si klepala na hlavu a řekla si, že Jsou přetažení a že by to měli přestati huliti. Pak by mi to začlo hlodati v mysli. Inu, Oni to však neučinili, a tak Maglaiz smrká, kašle a se syčením na sebe klade studené obklady.

V minulých Iluzích jsem Je nějak rozmlsala a rozmazlila. Vašnostové, já Jich ráda, ale nemůže býti každý den posvícení. Kromě toho nám tak či tak už začal půst. Ctí Oni půst? Postí se Oni vůbec někdy v roce? Jak to u Nich vypadá před Velikonocemi?

Autor: Kajito

O dnešní dávku hudební inspirace se postarali Audiomachine. Doufám, že se Jim budou líbit.





Nu, a Jsou u konce čtení. No, nic jiného již nebude. Oni by toho na jednu Iluzi chtěli nějak moc, ne? Ovšem pokud mají návrh, jak zatraktivnit tuto rubriku či cizí, jen se vrhejte a komentujte či pište emailem na ostrakony.

Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru, uctivě prosím, ráčí vkládati do:

Tak se mějí. Hezky si snějí a znamenají si vše iluzivní.

Snění zdar!
Jejich tetka Maglaiz

1 komentář:

  1. výběr hudby je jako vždy skvělý    Jen já mám poslední měsíc psací okno

    OdpovědětVymazat