5. března 2014

Photo - soutěžní klání

Kdo zvítězí?
Zdravím Snílci,
dnes půjde o speciální Photo, protože vám zde ukážu soutěžní fotografie od šesti Snílků, kteří se zúčastnili soutěže na téma "Zima nezima" (více zde). Své přízpěvky jste mohli posílat od 22. ledna do 28. února 2014 a zapojit se mohl každý člen z Klubu snílků maximálně se dvěma fotografiemi. Někteří toho využili, a tak bude hlasování napínavější, protože tu pro vás mám deset soutěžních snímků.
Jelikož jste se zapojili hojně, za což vám pátří díky, tak jsem se rozhodla, že ocením první tři soutěžící (ti, co dostanou od vás nejvíce hlasů).
Výhry:
1. místo - dostane knihu (upřesním příště) a několik knižních záložek
2. - 3. místo - dostane několik knižních záložek a maličké překvapení
Zvlášní (moje ocenění) :-) - jedna fotografie, ta která se mi nejvíce líbí, tak její majitek dostane taktéž několik knižních záložek a maličké překvapení. (Klidně se ovšem může stát, že to bude někdo z vítězů.)

Na hlasování budete mít čas až do soboty 15. 3. 2014, výsledky se tak dozvíte až za dva týdny.
A teď už zbývá jen všem popřát štěstí a hlasujícím dobrý výběr a pevnou ruku. :-)

1) Jehane O´Tee - Zima

Drazí snílci, dlouho tomu, co jsem se naposledy zapojila do nějaké soutěže, tak jsem si říkala, že bych zase mohla vylézt s kůží na trh. Tentokrát lezu opravdu a se vším všudy se kůží vlastní a jsem zvědavá, jak se vám budu líbit :D Na téhle fotce jsem v karnevalovém přestrojení (vlastního návrhu) za paní Zimu, ale vzhledem k tomu, že zimu opravdu nemám ráda (takže by mě zajímalo, kdo mi tuhle roli navrhl!!!), jsem svým způsobem i "nezima". A řeknu vám, je docela těžké zahrát opravdovou ledově mrazivou zimu uprostřed veselých rozdováděných mrňousků... ;)
Přeji zdar všem kolegům soutěžícím a ať vaše múza nikdy nespí.


2) Em (1) - Praha

25. 12. 2013 Den po Štědrém večeru jsme se šly s babičkou projít po Vyšehradě a zavzpomínat na staré časy - jako malá jsem tam s ní chodila pořád, minimálně každý víkend. Teď, když už jsem velká, na to nemám tolik času (nebo si ho neudělám?), a protože momentálně žiju v Anglii, stalo se nám to opravdu výjimečnou událostí, ke které dojde tak akorát jednou v roce na Vánoce, kdy na pár dní přiletím. Všechno je to jiné. Vánoční, ale nesněhové. A takové pošmourné. Dětství holt zpátky nevrátíš.


3) Em (2) - Beach

20. 1. 2014 Jedno pondělní lednové ráno jsme se šli s přítelem projít po pláži v Brightonu. Obvykle tam fučí ledový vítr, tentokrát ale svítilo sluníčko a teplo bylo na mikinu. Ani v Anglii tedy zatím není žádná pořádná zima a sníh tu nejspíš taky nehrozí. Tak nevím, letos si asi sněhuláka nepostavím. Nezbývá mi než snít o něm u bráchových fotografií z hor. Kdepak, ten ví, jak si zimu užít.


4) Kariol (1)

Zimně nezimně aneb když se sejdou tři roční období v jednom měsíci.

5) Kariol (2)

Kouzlo skryté v jedinečnosti sněhové vločky.

6) Vivienne - Bílá kráska

Není nutné smutnit po sněhu, když máme rodící se bílou krásu přímo před sebou.

7) Illienel (1) - Jako poslední včela

V zimním období většinou příroda přijde o všechny své krásné barvy a působí velmi smutně. Avšak jen do té doby, než se zahalí do jiskřivých bílých peřinek sněhu. Ten letos bohužel nepřišel a proto zůstala krajina holá a pro mnohé nezajímavá. Když se však podíváme pozorně a zblízka, uvidíme i ve věcech a místech, které běžně přehlížíme, kousek jara nebo léta. Třeba poslendí zbloudilou včelku.

8) Illienel (2)- Na co se dívá slunce

Někdy se nám stane, že se zahledíme do krajiny a nevíme, na co se vlastně díváme. Mně se to stalo při pořizování této fotografie. Je na ní jaro? Ne. Zima? Nevypadá to tak. A nepodobá se ot příliš ani podzimu. Spíše nějaké měsíční krajině. Kdo ví, na co se budeme dívat v zimních měsících za pár let?


9) Ellnesa (1)




10) Ellnesa (2)




A to je vše, teď už zbývá pouze hlasovat...

Máte možnost hlasovat až do soboty 15. 3. 2014!

HLASOVÁNÍ ZDE

Hodně štěstí všem... Ať zvítězí ten nelepší...

Pozn. ze dne 16. 3. 2014!
Hlasování ukončeno!
Výsledky:
Kariol 1 ... 12 hlasů
Em 1 ... 3 hlasů
Jehane O´Tee ... 2 hlasů
Em 2 ... 2 hlasů
Kariol 2 ... 2 hlasů
Illienel 1 ... 2 hlasů
Ellnesa 1 ... 1 hlasů
Vivienne ... 1 hlasů
Illienel 2 ... 0 hlasů
Ellnesa 2 ... 0 hlasů
Celkem hlasovalo: 25
Zdraví vás,
Zdeňka M.

5 komentářů:

  1. Mohou hlasovat pouze snílci nebo i ostatní uživatelé blogu a návštěvníci stránek?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Hlasovat může každý, jen bych tu nerada viděla takové to shánění hlasů, kde se dá.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, sešla se tady opravdu kupa krásných fotek. Tleskám všem fotografům!!! Jsem ráda, že jsem se mohla zapojit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Každá fotka má určité kouzlo a já opravdu nevím, pro kterou mám hlasovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Hlasovala jsem pro první fotku Kariol. Moc hezké (i když, možná trochu kýčovité, ale i přesto moc hezké :))

    OdpovědětVymazat