20. března 2014

Creatio - soutěž „O poklad ...“ - 2. téma

Boj o poklad kapitána Imaginaria pokračuje...


Zdravím Snílci,
dnes přišel čas vyhlásit druhé téma v naší soutěži "O poklad kapitána Imaginaria", kde se hraje o knižní záložek. Jen pokud jste se nezapojili do prvního úkolu "Na křídlech kormorána", tak bohužel nebudete zařazeni do velkého boje, ale z každého tématu budu losovat jednoho účastníka, který dostane nějakou drobnost.

Zapojit se může každý člen Klubu Snílků, takže pokud rádi kreslíte, tak směle do toho! A vůbec nezáleží na tom, čím nebo jak kreslíte, fantazii se opravdu meze nekladou! Vybalte tedy tužky, štětce, barvy, fixy nebo třeba tablety... prostě cokoliv.

2. téma

(20. března - 2. dubna 2014)

"Vzducholoď snů"

termín odevzdání do 2. dubna!!!

Svá díla na dané téma mi zasílejte na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Creatio - soutěž, nezapomeňte připojit krátký popis, jméno (nebo přezdívku) a blog. Hlavně si hlídejte termíny odevzdání!

V pátek až budu na PC, tak téma dopíšu do úvodního článku, ten najdete ZDE.

Děkuji za vaši pozornost a těším se na vaše soutěžní výtvory, hlavně dodržujte termín odevzdání!
Mějte se krásně,
Zdeňka M.

2 komentáře:

  1. První jsem nestihla, tak snad alespoň tohle. Téma se mi moc líbí a přijde mi mnohem lépe zpracovatelné než to první. Uvidím, termíny byly vždycky můj velký nepřítel. Pokusím se to stihnout...Škoda, že do boje už se nezařadím. Celá soutěž je skvělý nápad.

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, čím to, ale tohle téma mi přijde těžší než to první. Tak hurá do toho, snad se nějaký hlubokomyslný nápad vynoří :)

    OdpovědětVymazat