27. března 2014

Creatio - Zevran, drak Temnoty

Creatio je přístav pro všechny zasněné kreslíře či malíře...



Zdravím Snílci,
do boje "O poklad kapitána Imaginaria" se prozatím zapojili tři Snílci, ale nezapomínejte, že pokud se chcete dostat do velkého finále, musíte se zúčastnit všech třech úkolů! První téma "Na křídlech kormorána" je tedy za námi. Brány druhého téma "Vzducholoď snů" se uzavírají 2. dubna!!!
Pokud jste první úkol nestihli, nezoufejte, ještě se můžete klidně zapojit do druhého a třetího tématu, protože z každého úkolu budu na konci vybírat jednoho šťastlivce, který bude odměněn drobností.

Ale nesmíme zapomínat na běžné Creatio, které je určené pro všechny členy Klubu Snílků, jenž rádi kreslí, a je jedno, zda je to portrét nebo abstrakce všemožných tvarů. Vlastně ani nezáleží, jak, čím nebo na čem kreslíte (malujete), ale na tom jestli vás to baví. Proto vás, Snílci, vyzývám, abyste mi posílali svá výtvarná dílka a podělili se o ně s námi ostatními. Klidně sáhněte do svých archívů, nebo vytvořte něco nového. Fantazii se meze nekladou.

Své příspěvky můžete posílat na náš klubový email: klub.snilku@email.cz, do předmětu napište Creatio, připojte název a popis dílka (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na svůj blog).

Podařilo se mi vyštrachat jednu hodně starou kresbu, na kterou jsem ale pořád hrdá, protože takové dílo se mi od té doby nepovedlo. Kreslila jsem ho tehdá (myslím, že jsem byla ještě na střední) pro kamarádku k Vánocům. Zabral mi minimálně čtyři hodiny a jak někteří poznají, měla jsem vzor:)
Říkám mu Zevran, drak Temnoty :)
Mějte se,
Dragita.


Mějte se krásně,
Zdeňka M.

4 komentáře:

  1. Páni. Kľudne by som si ten obrázok dokázala predstaviť ako obálku k Odkazu dračích jazdcov. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vybarvit, zarámovat a vidím to s klidem u sebe na zdi

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já bych to brala klidně i v této černobílé verzi.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Jó, digitálně vybarvený by vypadal fantasticky :)[2]: super nápad :) Nemusí to být jen ve složce.

    OdpovědětVymazat