28. března 2014

Iluze stá dvacátá první

Jsi v tom sám.



Dobrý večír vinšuji, Vašnostové.
Tak mi včera skončil semestr, příští týden začíná zkouškové a někdy v květnu budu mít první část státnic spolu s obhajobou bakalářky. Ani se neptají, jak na tom jsem s bakalářkou, musela bych Jim moc ošklivě ublížit. Prostě na toto téma si napíší "hic sunt leones" nebo "hic sunt dracones" záleží na Jejich preferencích. Jsou fantasta do morku kostí nebo spíše orientován na reálno?

Autor: randis

Pokračujme v dvouobrázkové Iluzi, neb stimulantů není nikdy dosti, že?

Autor: Ninjatic


Nedávno jsem utrpěla objev. Tak si pro zábavu klikám na youtube a hle, narazím na tuto pozoruhodnost. Sice nemá grády TSFH, ale já si myslím, že se Jim bude líbiti. Mám recht?




Nu, a Jsou u konce čtení. No, nic jiného již nebude. Oni by toho na jednu Iluzi chtěli nějak moc, ne? Ovšem pokud mají návrh, jak zatraktivnit tuto rubriku či cizí, jen se vrhejte a komentujte či pište emailem na ostrakony.

Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru, uctivě prosím, ráčí vkládati do:


Tak se mějí. Hezky si snějí a znamenají si vše iluzivní.

Ad astra!
Jejich tetka Maglaiz

3 komentáře:

  1. No, tak jsem stvořila Podivnost. Já vážně básnit neumím, ale sranda musí být.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle skladbu jsem také nedávno objevila a je přímo boží    Ještě má takovou jednu (Human legacy)
    A ten druhý obrázek je super.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak hlavně, aby z toho byla nějaká ta Iluze.

    OdpovědětVymazat