4. září 2014

Photo - Kočka výletnice

Plyšáci ještě stále mohou cestovat...

Zdravím Snílci,
promiňte, že se dnes vidíme až večer, ale dřív jsem to nějak nestíhala. Minulý týden jsem slibovala nové téma výzvy na období podzimu, ale to vyhlásím mimořádně zítra, tedy ve čtvrtek. Do Creatia stejně nemám žádný příspěvek, takže není problém.
S cestujícími plyšáky se ještě párkrát setkáme, protože pár Snílků je poslalo až na konci srpna, ale pokud jste to do 31. srpna nestihli, tak to nevadí a klidně své fotografie ještě pošlete, ráda je tady ukážu.

Vím, že tu řeším jen výzvu, což je focení na téma, ale ta slouží jako zpestření Phota. Jinak ovšem můžete posílat jakékoliv své fotografie, protože Photo je tu jen pro vás. Fantazii se meze nekladou...

Své fotografie mi posílejte na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo a k fotografii připojte název s popisem (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog).


Zdravím do Klubu Snílků,
na poslední chvíli zasílám svůj příspěvek do projektu letního focení plyšáků na cestách.
Můj plyšák, či spíš plyšáček s magnetkami v packách a břiše, se jmenuje Zrzička a je mi věrným společníkem již dlouhá léta. Vlivem častého nešetrného zacházení z mé strany již vypadá značně vypelichaně, ale stále ještě nese tvar kočky a stále má svůj příznačný pronikavý pohled, jímž probouzí v každé bytosti špatné svědomí a vzpomínky na dávné hříchy. Proto dobře zvažte, zda máte odvahu podívat se jí do očí...
To léto se mnou navštívila lecjaká místa. Nejprve jsme společně pouze vymetaly rozličné pobočky městské knihovny a do zblbnutí studovaly japonské písmo, což ji zrovna moc nenaplňovalo, pak ale nastal čas opravdové prázdninové zábavy a začaly jsme cestovat...

S přáním co nejpohodovějšího konce prázdnin,
Annika






Mějte se a nezapomínejte na Photo...
S pozdravem,
Zdeňka M.

5 komentářů:

  1. (Kurně nechápu, proč mi nejde se přihlásit...)Tahle série je boží! Přesně co tu mělo být, vzato z gruntu a pořádně :) Ta na sloupu mě pobavila nejvíc, ale super je i na hlavě nebo na tabuli. Poetická je ta s chaloupkou. To je pravá cestovatelka.

    OdpovědětVymazat
  2. Absolutně úžasné fotoalbum!!!Pobavila mě ta nápaditost a originalita

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[3]:[4]: Jsem moc ráda, že se vám můj příspěvek líbil! [2]: Hm... 31. července, pokud se dobře pamatuji...

    OdpovědětVymazat