24. září 2014

Photo - Psi na cestách

Kdo vpluje do přístavu Phota?
Zdravím Snílci,
omluvte mou nečinnost, ale nějak se ukládám k zimnímu spánku a vůbec nic nestíhám. Jen doufám, že neusnu definitivně, to bysme se taky mohli shledat až na jaře... Ale nebojte, tak hrozný to snad nebude, jen na mě prostě neustále leze spaní...
Minule jsem vyhlásila podzimní výzvu na verše, tak doufám, že bude stejně úspěšná jako ta letní s plyšáky. Jen kdyby chtěl někdo pokračovat a brát své plyšáky na cesty, tak klidně může. Výzvu jsem jako časově neomezenou přesunula na svůj blog (více zde). Pardon, za reklamu, ale mě to focení plyšáků baví a hodlám pokračovat. :-)

Kromě zapojení do výzvy (focení na téma), můžete samozřejmě posílat všechny své fotografie na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo a k fotografii připojte název s popisem (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog).


Těsně před výletem plyšový pes Ben je připraven. Avšak jeho majitelka si nevšimla, že jí docházejí baterky a tak ze samotného výletu fotky nejsou.
Tohoto plyšáka mám již mnoho let. Kdybych chtěla našla bych snad i fotku na které ho k sobě poprvé tisknu u vánočního stromečku.

Jak šikmá věž.. ale on prostě neumí pořádně sedět rovně.
Ale stejně ho mám ráda. Získala jsem ho díky jakýmsi cereáliím, které jsem dříve jedli.
Takových 10-15 minut před pořízením této fotky jsem se na kole vytřískala. fotka vznikla jen abych se ujistila, že foťák funguje. Z výletu samého tedy nic nebylo, neboť jsem se doplazila k sestřenici, kde jsem si ošetřila rány a hurá domů.

Než překročím vodičku, musím si tě vyfotit Bobíku ...
I v tom minimu vody, které tam je, rostou řasy. Které jsem už na základce se spolužačkou vytrhávala a vytvářela z nich kuličky, mini mističky,.. Ty se pak usuší na slunci a drží to. :D No tedy aspoň trochu. Bylo to takové melancholické zavzpomínání na doby minulé.

Bobík vě větvičkách černého rybízu, který byl moc dobrý. Foceno v jedné rozpadlé zahradě nedaleko Štítova.
Strávila jsem tam docela hezký čas v té a ze sousední zahrady se na mě koukal kůň. :-)



S pozdravem Vivienne

Mějte se a nezapomínejte na Photo, které je tu pro vás.
Zdraví,
Zdeňka M.

Žádné komentáře:

Okomentovat