13. září 2014

Jehane O´Tee - Kdybych byla královnou všech vod (Iluze 141)

Dobré odpoledne Snílci,
jsem tady zas a ještě jednou přijdu. Tentokrát se nám odhodlala Jehane a ať se po Iluzích koukám, jak se koukám, zdá se, že Jehane je v Iluzích zcela mladou a novou krví, tak bych prosila veterány, aby toto mladé maso moc nenaklepávali, ať nám ještě nezamře.

Jehane O´Tee se nám rozhodla představit se jako básnířka, ačkoliv v Klubu Snílků již nějaký ten pátek působí jako zdatná malířka, která po občasném pošťouchnutí i něco pošle do Creatia. Mimochodem kdy jste naposledy vzali Vy do ruky pastelky, tužku či štětec a paletu? No? No? No? Je to už také nějaký ten den nazpět, že. Co takhle o víkendu odložit veškeré starosti a patlat se s barvičkami? Po procházce v přírodě je to můj lék numero duo na pochroumané nervy.


KDYBYCH BYLA KRÁLOVNOU VŠECH VOD
a ty paprsek měsíce,
co se zamotal vrbě do vlasů,
přišel bys ozářit mé hladiny?

Kdybych byla vlnou na moři
i tichem skrytých tůněk
a tys byl jemný vánek,
přišel bys mě něžně pohladit?

I kdybys přišel,
z hlubin svých vod
nikdy nenajdu k tobě cestu,
můj větře,
usínající na křídlech racků.




Pravou báseň s komentářem Jehane O´Tee si prohlédněte na jejím velice zajímavém blogu.

1 komentář:

  1. Mně se to hodně líbí, zrovna jsem strávila víkend u moře a racků mám plnou hlavu, stejně jako toho větru, co jim spí na křídlech :)

    OdpovědětVymazat