28. září 2014

Zářijové Interestio

Zdravím veškeré obyvatelstvo korábu,
trochu to vypadá, že se nám na palubě rozšířila spavá nemoc. Mnimálně mě zachvátila určitě. Protože pro probuzení jsem si s hrůzou uvědomila, že tolik očekávané Interestio zarůstá býlím a já s tím nic nedělám. A to jsem se rozhodla změnit.
S laskavým dovolením ostatních správců jsem se tedy zářijového výběru ujala já. Dostalo se mi naštěstí i pomoci od m. Phoenix, takže jsem na to nebyla zcela sama. A teď Vám mohu předložit výsledek našeho snažení:

Soutěže

U Niviat si můžete zahrát o novou knihu Doctora Who: Závoj smutku.

Literárno

Temnářce bude vycházet další knížka. Je libo anotace k Vílým kruhům?
Dragitini ještěři se dočkali své knižní premiéry. Je libo povídky Osudová chyba?
Lanevřina fanfikce na motivy marvellovských Avengers má už druhou část (odkaz na první najdete na konci jejího článku)
Lenny nám představuje další laureáty na Nobelovu cenu za literaturu. Tentokrát za roky 1919-1921.

Výtvarno

Destinaetus radí, jak docílit objektivnějšího hodnocení vlastního designu.
Chlöe Noir ukazuje své DIY obměny koupených šperků.
Metteorwa opět zabodovala - The Dark Issues vycházejí v MDLS magazínu.
Šárka se před odjezdem do Norska pochlubila trojicí portrétů.
Sussanah nabízí svůj soutěžní design. Adoptuje ho někdo?
Lenny se na workshopu naučila nejen jak pracovat s Gimpem.

Uvažování

Daniel Hloušek se podíval na zoubek psychologii sociálních sítí. Třeba proč někdo píše statusy o každém... závanu.
Lúmenn nakousla i další ožehavé téma - jakpak je to s moderovanými komentáři a cenzurou vlastního blogu?
Papája ve vyjádřila ke kauze muslimského šátku v souvislosti se zdravotnickou školou.
Dell se stala mistryní světa a uvažuje, jak se cítí.

Ze života

Opti-Mystique se nám svěřuje o svém boji s vnitřními démony.
Pufflie se rozhodla, že se už teď začne připravovat na DAMU.
Guizmo M. s položila záludnou otázku - Jak vlastně chutnají (čerstvě utržené) pomeranče?
Guara-chan a její ovlivnění příběhy.
Marja Virtaren se nemůže vynadivit. Copak je číst povinnou četbu skutečně tak neobvyklé?

Trocha historie

Veruce navštívila zajímavou turistickou destinaci a píše o tom, jak to bylo, když se protrhla přehrada na Bílé Desné.

A malý bonus na závěr:

Ač se dnešní Interestio nese v zářijovém duchu, při procházení Snílkovských blogů jsem narazila na něco, co jednoduše nedokážu opominout. Takže jedna ojedinělá výjimka pro Wulfrionovo Wlčí vytí o knižních blozích.

Se Snílky i nesnílky se loučí
Dragilia

Ps: Jakpak se Vám výběr líbil? Chybělo v něm něco? Připadalo Vám, že některý z geniálních článků zůstal opomenut?

Můžete to změnit!

Pokud v průběhu měsíce narazíte mezi články svých spolusnílků na zajímavůstky, perly či výjimečně dobrá díla,
nestyďte se o ně podělit!

Své tipy můžete umisťovat či posílat:

  • do komentářů pod tento článek
  • na Snílkovský email klub.snilku@email.cz
  • do zpráv na facebookové stránce

3 komentáře:

  1. Já si to zmínění snad ani nezasloužím, za ty asi tři čtyři odkazy ;) Příště se kdyžtak vynasnažím víc, pokud tedy budeš stát o výpomoc.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Zasloužíš. Byla jsem ráda za pomoc. Jen toho dalšího se asi už bude ujímat někdo jiný. Mně by na něj bohužel nezbývalo tolik času. :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za přidání k výběru ^_^

    OdpovědětVymazat