4. září 2014

Photo - podzimní výzva

Podzimní výzva je tady! Inspirujete se?

Zdravím Snílci,
mám tu pro vás další výzvu, což je v podstatě focení na téma. Jde pouze o inspiraci, pokud nevíte, co fotit, tak popusťte uzdu své fantazii. Téma si ještě chvilku nechám pro sebe a ještě se vrátím k letní výzvě na téma "Plyšáci na cestách", do které se zapojilo několik Snílků, za což jim patří velké díky a pokud jste nestačili odeslat svůj příspěvek do konce srpna, tak klidně ještě můžete posílat. Já nikomu hlavu neutrhnu. Nejde o soutěž, ale o inspiraci a ukázání originality na dané téma. S plyšáky se tak v Photu ještě párkrát setkáme.

Ale nyní hurá na další výzvu, kterou vyhlašuji na podzimní období. Tentokrát budete mít absolutní volnost a fantazii žádné meze nekladu, je to jen na vás, jak se s tím poperete. No, ono vlastně téma je prostě "podzim", ale jsme přece Snílci, a tak jsem tuto výzvu pojala trochu originálně...

Podzimní Photo výzva na verše:

Listí všude kolem padá,
na hroby tichounce sedá,
veverka po větvích skáče,
spadané žaludy odnáší ptáče,
barvy podzimu si s odstíny hrají,
sny do víru hudby tancují.

Doufám, že jste se právě nezděsili, ale snažila jsem se veršíky vystihnout podzimní období. No, já vím, že v poezii jsem spíše takový patlal, ale když už jsem tady, tak si trochu pohrajeme.

Co je vaším úkolem?
- Zamyslet se nad verši, klidně se inspirujte jen určitou částí a zachytit fotografií podzimní okamžiky. Pojetí je pouze na vás. Jste Snílci, tak se zasněte a vemte múzu do hrsti.
Zvěčíte hromadu listí? Zajdete na dušičkový hřbitov, který má rozhodně krásnou atmosféru? Občíhnete les a zachytíte veverky během shánění zásob na zimu? Posbíráte pár žaludů a zavzpomínáte na dětství v podobě zvířátek z kaštanů? Vyfotíte ptáky letící do teplých krajin? A co krásné barvy podzimu? Nebo si snad zatancujete do víru snů? Nápadů je nepřeberně, tak překvapte a buďte originální.

- Fotky (jednu jedinou, nebo celou sadu) můžete posílat najednou na konci výzvy, nebo průběžně po celý podzim. Já je zde budu ukazovat, alespoň budou mít ostatní Snílci inspiraci a třeba se zapojí ve vyšším počtu. Čas máte do 30. listopadu! A pokud se vám nechce vytahovat foťák a máte odpovídající fotografie ve svých archívech, tak i tyto starší kousky se mohou klidně zapojit.

- Své příspěvky (fotografie nebo odkazy na vaše články) posílejte na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo podzimní výzva, připojte krátký popis, jméno (nebo přezdívku) a váš blog.
Doufám, že se do podzimní Photo výzvy zapojíte v hojném počtu. :-) Přece jen je téma velmi široké, tak snad si každý něco najde. No, snad jsem výzvu dobře vysvětlila, případné dotazy a připomínky piště, prosím, do komentářů.
S pozdravem,
P.S. Opět jsem pro vás připravila několik fotek pro inspiraci. Prohledala jsem svůj archív, proto se nevyděste kvalitou fotek, protože kdysi jsem fotila starším mobilem...

Neodolala jsem a domů si donesla hromátku listí a kaštanů. (říjen 2013)

Lavička zalité slunečními paprsky v době západu slunce. (říjen 2010)


Podzim v parku (říjen 2010)

Ve velkém parku u jezírka. (říjen 2010)

Nádherně žlutozeléné zbarvení... to dokáže jenom podzim. (říjen 2013)


Schody v sadech Na Valech, pod Černou věží. (říjen 2010)

Co vyfotíte vy?

2 komentáře:

  1. Áá, už mě to podzimní šílenství zase chytá :) Letos jsem teda ještě o něco napřed, normálně jsem se předevčírem začala brutálně těšit na Vánoce, ale samozřejmě mi nevadí si na ně počkat, když do té doby bude pěkný podzim. Hlavně barevné šály, svetry a manšestrové kalhoty.Z fotek se mi nejvíc líbí lavička a ta álej od jezírka. Úplně mi to sedlo do nálady a i když normálně prskám, když někdo už v srpnu mele o Vánocích a podzimu, tak letos to tak prostě cítím a nemůžu se dočkat.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni! Pěkná výzva, atmosféra navozená podzimními veršíky a k tomu nádherně podzimní fotky! Jsou opravdu krásné. Nejhezčí je pro mě ta lavička na závěr, protože podobnou lavičku pod stromem v podzimních barvách mi právě maluje Jehane na přání do mého vysokoškolského pokojíku. Fotografie schodů pod Černou věží mi zase připomněla Foglarovu starou Prahu a atmosféru jejích uliček a zákoutí, popisovanou ve Stínadelské trilogii. Krásně se mi na dtěmito fotkami vzpomíná a sní. Už s enemůžu dočkat, až doberu antibitotika a sama vyrazím s fotoaparátem ven, zvěčnit tu podzimní nádheru.

    OdpovědětVymazat