25. září 2014

Creatio - Společně

Creatio je tu pro všechny zasněné malíře...


Zdravím Snílci,
po delší době se setkáváme. Jak se pořád máte? Vím, banální otázka, kterou slyšíme denně, ale já se vás ptám naprosto vážně. Začíná podzim a někdo se třeba už těší na Vánoce. Přiznám se, že letos se nedokážu naladit na správnou náladu. Ještě jsem nestačila zaregistrovat, že už není léto, natož abych myslela na podzim. Ach, jo. A jak to máte vy? Je podzim pro vás obdobím tvoření, nebo si už pomalu připravuje brloh na zimní spánek?

Creatio nám zkomírá a tak přemýšlím nad jeho záchranou. A tak kdyby někdo z vás měl nápady na oživení Creatia nebo jiné připomínky, tak si je nenechávejte pro sebe, ale napiště je do komentářů nebo na klubový email. Ráda si vaše nápady poslechnu, protože Creatio je tu hlavně pro Vás, Snílci, tak je důležité, aby Vás bavilo.

Svá výtvarná díla a nápady posílejte na klubový email: klub.snilku@email.cz, do předmětu napište Creatio, připojte název a popis dílka (hlavně se nezapomenout podepsat a přiložit odkaz na svůj blog).

Společně

Ahoj, rozhodla jsem se s vámi podělit o jeden obrázek, který se mi nedávno povedl. Mám pocit, že z něj dýchá správná atmosféra. Jako by šlo vidět, že oba, muž a žena, mohou spoléhat jen na sebe. Nikoho jiného nemají.
Byl to můj pokus vyjádřit přesné takové emoce. Oni jsou jen dva a srdce jim sžírá hněv, ale spolu dokáží cokoliv. :)

Dragita
(dragg.blog.cz)


Tvořte, třeba se i množte, ale hlavně nezapomínejte na Creatio...
Mějte se krásně,
Zdeňka M.

2 komentáře:

  1. Úžasné! Moc se mi líbí to stínování a všechny ty záhyby. Vypadá to naprosto věrohodně. A ten odhodlaný nebo naštvaný výraz v očích je vážně fantastický. Atmosféra tam rozhodně je, a to silně nabitá

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: díky :) Byl to takový náhlý nápad a povedl se.Pokud by se někdo divil nad těmi ocasy, tak jsou tam proto, že postavy nejsou lidé, ale ještěři, z mé chystané knihy Síla duše

    OdpovědětVymazat