31. května 2013

Imaginarius - Iluze osmdesátá

Umbra Dextras, Prima Orbis


Dobrý večer vinšuji,
chvílemi váhám, zda byla hudba k Iluzím ten správný nápad. Zajisté mne těší Váš zájem o onu hudbu, ale Vaše výskání a nadšené skákání přináší mraky nad mou hlavu. Nevědomky jsem uvalili na Maglaizíčka balvan, jenž hlásá: Nezklam a překonej! A to nesvědčí mému egu. Ne, ne, ne. Ovšem myslím si, že dnes se mi povedlo najít vskutku mistrovský kousek (ti, kdož mne mají na FB či jsou nějak se mnou v užším kontaktu, nikterak nepřekvapím dnešním výběrem, vždyť jsem je touto písní zahlcovala minimálně týden zpětně). Bah! (jak dí klasik Vančura a jedna chiméra) Zanechme stínů nad mou hlavou, dnes (čtvrtek) se mi jich nad ní rojí až nebezpečně mnoho.

Kdo by to byl řekl, že najdu hned dva kandidáty nádherně doplňující, dle mých představ, hudbu?

Takovéto nádherné měsíční noci se rodí nedaleko Salzburgu v Rakousku. Neuděláme si výlet?

Sice nejde přímo o horkou novinku z pece jménem Globus, ale musíme uznat, že patří jednoznačně k těm nejvydařenějším kousků. Ano, pro takovéto písně se rodí láska k jazykům.


Fides Sponsa, Fides Per Dei, Missaes Can Ta, Mistrae Lingua... Ave Vitae, Rex Promissa, Ave Vitae, Rex Veritas... Hmm, hmm. Oh, pardon, pardon. Nechala jsem se unést. Fíha, to nám zase hodinové ručičky poskočily kupředu. Jaká škoda! Ale Žárovcežel čas je neúprosný.


Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru vkládejte do:


Mějte se krásně a sněte!
Vaše tetka Maglaiz ;-)

3 komentáře:

  1. Ten druhý obrázek mi připomněl noc někdy začátkem září/koncem srpna... Když jsem pohnula žaluzkama (pootočila je), mohla jsem si v pohodě číst.
    Asi na to zkusím něco sesmolit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. There's a sky above the wires, please, don't give up :) Ta druhá fotka je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:[2]: Pište, děvčata, budu se těšit na Vaše výtvory písmenné formy.

    OdpovědětVymazat