9. května 2013

Cretio - Fantasy

"Občas si opakuju větu z Petra Pana: ,Pokaždé, když někdo řekne, že nevěří na víly, umře jedna víla.´
Je pro mě nesmírně důležité věřit, že jsme tady proto, abychom nezabíjeli víly svou pýchou."
Irena Obermannová


Zdravím,
musím přiznat, že po minulém týdnu to pojmu trochu klidněji a už na vás nebudu hulákat, protože mi přišlo hned několik úžasných děl, ale jen neusněte na vavřínech a hlavně to opět nezačněte flákat. Takže i do budoucna mi posílejte svá výtvarná dílka, ať se tu máme na co koutat.

Zasílat je můžete na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Creatio, připojte název a popis výtvoru (nezapomeňte se podepsat a přiložit odkaz na blog).

Tentokrát se podíváme na tři úchvatné obrazy ze světa mýtů a fantasy, které zaslala papája. Nedříve jsem je chtěla rozdělit na tři týdny, aby tu stále bylo co k vidění, ale nakonec je nechám pohromadě. Tak se kochejte a sněte.
Papáje moc děkuji, že si na Creatio vzpomněla.


Ahoj snílci,
můj obrázek už byl v Creatiu a není to tak dávno, ale jelikož stále nikdo neposílá nic nového, řekla jsem si, že není fér vůči adminům nechat to jen tak ležet. A tak zasílám pár svých nových výtvorů a doufám, že se taky odhodláte ;)
papája

1) Sněhová bouře


2) Nymfa a satyr - inspirováno řeckou mytologií


3) Dark eldar scourtes - inspirováno hrou Warhammer 40.000


A ještě připomínám soutěž s Creatiem, kde máte z úkol nakreslet výtvor na téma "Snílek". Na emailu mám šest dílek, takže ještě zbývají do úzáverky dva. Tak honem, kdo se ještě nezúčastnil, ať to udělá co nejdříve.

S pozdravem,
Zdeňka M.

6 komentářů:

  1. Skutocne nadherne obrazky, muselo to dat vela prace :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé, skvělé, skvělé. Tleská Maglaizíček ručičkami.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Horší by bylo hlavičkou o stůl

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to je fakt pěkné! Smekám klobouk a hluboce se klaním.

    OdpovědětVymazat
  5. Je to úžasně propracované! A přesto, že moje parketa jsou spíš tužky, štětce a tempery, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat