4. května 2013

Inventor - Růže Malého prince

Moji Snílci,
po menší neplánované odmlce je Inventor zpět! =) Začneme jarně tím, že si uděláme nevadnoucí růži =)

Byl to původně projekt na tvořivou dílnu pro děti v knihovně. Udělala jsem jim návod i v papírový podobě a vy si ho jako PDF můžete stáhnout =)
Jediné, co jsem nakonec dělala jinak je stonek. Koupila jsem si dekorační pásku na květiny. Normálně v květinářství. A tahle šikovná věcička je samolepící, když ji trochu napružíte. Takže až budete mít hotovej květ a půjdete na stonek, můžete si vybrat ze tří různých postupů:
  • látka - tak, jak je to v návodu, který jsem vám dala ke stažení, čili od květu
  • krepák - podobně jako látka, můžete si opatrně pomoct tavnou pistolí, je jedno, z kterého konce začněte
  • dekorační páska - začněte OD SPODU, protože tam si to můžete pěkně utáhnout a vyzkoušet, kolik síly potřebujete, aby vám to na stonku pěkně drželo a u květu to pak můžete trochu nařasit, jako zbytek obalu poupěte (vím, že se to nějak jmenuje, ale nemůžu si vzpomenout... =))
A výsledek =)
Co v návodu není, a není to ani na fotkách, tak je cedulka s citátem z Malého prince přivázaná motouzem ke spodku sklenice =)
Já jsem si tam dala "A pro ten čas, který jsi své růži věnoval, je ta tvá růže tak důležitá" =)



4 komentáře: