29. května 2013

Photo - fretka Toddík

Fretka není žádný hlodavec!

Zdravím,
jelikož mi nedorazila žádná vaše fotografie do Phota, tak jsem byla nucena zaštrachat ve svém archivu a vytáhout svou fotku, což je škoda, jelikož já jsem tu jen strážce, který hlídá Photo a (marně) vyhlíží vaše holuby s fotkami. Ano, Photo je zde pro vás, abyste měli místo, kde ukázat svou tvorbu. Tak se vzpamatujte a vyražte na lov okamžiků, které stojí za zvěčnění.

Do Phota nemusíte nutně přispívat jen novými fotkami, můžete nahlédnout do svých archívů a věřím, že tam naleznete spoustu pokladů, jenž se zde budou vyjímat. Na kvalitě či kvantitě nezáleží, mnohem důležitější je nápad a fantazie. Jste přece Snílci, tak si trochu potrapte ty svoje hlavičky a hlavně posílejte svá díla na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo a připojte název a popis fotografie (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog)?


Toto je mů fretčí kluk Todd, která letos v létě oslaví druhé narozeniny. Život s ním rozhodně není jednotvárný, protože neustále něco vymýšlí a člověk se s ním nenudí, ani na to nemá čas.
Fretka je úžasná šelmička, která je povahově takový "kočkopes", protože má vlastnosti obou zvířat. Dokáže k páníčkovi velmi přilnout a být na něm téměř závislá, ale vždy si ponechá svou osobnost. Můžete jí třeba učit přijít na zavolání, ale fretka přijde až to sama uzná za vhodné, nebo pokud máte něco k jídlu. :-)

Smrdí fretka? Ano, ale to pes či kočka taky, jen záleží zda vám ten pach vadí nebo ne. Třeba mokrej pes smrdí neuvěřitelně a nikomu to nevadí. Ale u fretky je to hned problém.

Prosím vás, hlavně ji nepovažujte za hlodavce, což se mi mnohokrát stalo. Někdy s Toddím chodím na procházky do parku, a tak se často dozvím, že mám na vodítku kunu, vydru, divného či zakrslého psa, nebo třeba krysu či veverku...
To se tomu mám smát, nebo spíš brečet?

Zdeňka M.



Těším se na všechny vaše fotografie a hlavně si pamatujte, že fantazii se meze nekladou, tak posílejte všechno, co vás jen napadne.
S pozdravem,
Zdeňka M.

1 komentář:

  1. teda ten je rozkošný taký malý ňuňu výhuk pozdravuj ho odmoňa ;)

    OdpovědětVymazat