24. května 2013

Imaginarius - Iluze sedmdesátá devátá

Hej, kostro, protřep hnáty! Čeká nás tanec poslední.


Dobrý večer,
doufám, že jsem Vás hned na začátek nevyděsila. Holt Tance smrti byly ve středověku velice populárními (zvláště v obdobích morů) a nedávno jsem se musela učit literaturu první poloviny dvacátého století, kde je i poměrně dost autorů zaměřeno křesťansky, neřku-li katolicky, a taktéž i jeden spisovatel, pan Jakub Deml, sepsal knihu jménem Tanec smrti. Ovšem co to má společného s naší věcí? Dnes jsem si k učení pustila svou oblíbenou hudbu, samozřejmě jako vždy nejepičtější ze všech epických, a také na mne spustila svou poetickou vyřídilku melodie, kterou za chvíli uslyšíte sami. To ona jest původcem dnešní Iluze.

Pro osazenstvo nedepresivní pozoruhodný obrázek podporující i jiné myšlenky než ty trudomyslné.

A nyní moment, na nějž jste všichni čekali, ne, není to vyhlášení klání. Vím, napínám, napínám, ale aspoň sledujete tento blog, když už nic jiného, lajdáci. A nyní, dámové a pány, ona osudná hudba.


Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru vkládejte do:


Nu, a jsme opět u konce. Já nevím, jak Vám, ale mi to vždycky strašně uteče od jedné k druhé Iluzi. A zvláště když plácám po večerech novou Iluzi, tak koukám, koukám, koukám a vidím, že nevidím, a musím zapálit přinejmenším voskovici (při největším celý stůl i s notebookem).

Mějte se nádherně a sněte!
Vaše tetka Maglaiz ;-)

7 komentářů:

  1. Druhý obrázek je zajímavý, asi něco zkusím. A pečlivěji než minule.
    Ale nejvíce mě stejně pobavil závěr.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, ta melodie je okouzlující..

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Snad ne "koukám a vidím, že nevidím"

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Taky, ale spíš "přinejmenším voskovici (při největším celý stůl i s notebookem)".
    Zní to trochu jako já.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já to tady nechtěla psát na plnou klávesnici ještě jednou, ale měla jsem na mysli zrovna tuto pasáž

    OdpovědětVymazat
  6. Ehm..tu melodiu som si prehrala aspon 4x, fakt je okuzlujuca. Kde len na ne chodis

    OdpovědětVymazat