6. května 2013

Týden šedesátý šestý - Oheň

Jak se zdá, téma týdne nám nějak ožilo a přišly mi dokonce příspěvky dva. Báseň od [Bereniky] tu zlomek uvidíte, na tu [Argonninu] se budete ale muset podívat k ní. Musím uznat, že obě dvě básní úžasně, já takhle skládat básně, budu si tím vydělávat...

Tento týden zahoříme.
Touhou.
Nedočkavostí.
Láskou.
Nenávistí.

Oheň má mnoho vlastností, mnohé z nich jsou kladné. Jak si ale připadá čarodějnice, když ji upalují..?

Bereničina báseň:

MYŠKY

Myšky si hrají ve sklepení,
než nalíčí se pasti.
Čarovná báseň, její znění
jim život nevrátí.

Kožíšek šedý, hebký,
rozčísly řeky z krve
a do maličké lebky
stekl proud beznaděje.

...

Je dobré občas připomenout, že: Svá dílka mi v podobě odkazů vkládejte do komentářů, nebo mi zašlete celé dílo na klubový mail (klub.snilku@email.cz) se jménem a patřičně označené v předmětu (nejlepší by bylo napsat i číslo TT). To samé platí i pro díla, jež jste nestihli odeslat, než jsem vydala nové TT. Nijak se nebojte, hlavy netrhám a ráda vaše jméno a dílo připíšu do článku. :)

2 komentáře:

  1. Tak mna zas kopla muza, bodaj by nie, pri takych temach, dakujem za inspiraciu Tu je link na basnicku: http://misty-veils.blog.cz/1305/zakliaty-kruh

    OdpovědětVymazat
  2. Stihla jsem to? Stihla jsem to? *táže se udýchaně s jazykem na vestě*
    http://maglaiz.blogspot.cz/2013/05/slouha.html

    OdpovědětVymazat