13. května 2013

Týden šedesátý sedmý - Vrána k vráně sedá

Piromané a piromanky měli v minulém týdnu pré, leč jako jediná se "projevila" [Argonna] ve své básni. Za to jí samozřejmě velmi děkuji. Získala jsem po celém, lehce náročném dni, velmi příjemnou, leč zvláštně nepopsatelnou náladu. Rozhodně doporučuji si její báseň přečíst.

Povězte mi, paní Vráno, proč létáte s vránami?
Je to vaše černé peří stejně temné, jak tajemství, co srdce střeží?
Povězte mi, moje drahá, jak se sedá s vránami?

Argonnina báseň:

Zakliaty kruh

Hodina prvá

Plameň je v každom z nás
Niekde v hĺbke drieme
Spáli to, čo milujeme
Kým nevzklíči to zas

Hodina druhá

Padám tam, do ich sietí
Tancujú bláznivo
Neprosím o život
Keď prvá fakľa letí

Hodina tretia

Dym mi stúpa z tela
Búrlivé plamene
Len hľadím, zasnene
Blčím, osamelá

...

5 komentářů: