8. května 2013

Photo - Kapka

Kapka vody stoupá vzhůru...

Zdravím Snílci,
opět jsme se tu sešli u Phota a konečně vám mohu také něco ukázat, takže jsem za to ráda. Minulý týden jsem v Creatiu trochu vylítla, ale jak je vidět, na vás se musí zostra, abyste procitli ze zimního spánku. Copak jste medvědi, abyste chrápali (až se chaloupka otřásá) ještě v květnu?
Ale snad se nastala doba hojnosti a vy konečně začnete pravidelně přispívat svými fotografiemi. Vždyť okolo se pořád něco děje a inspiraci můžete nalézt třeba i v kapce vody, jako Taychi.

Photo je tu pro vás, tak zasílejte jakékoliv fotografie na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu pište Photo a připojte název a popis fotografie (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog)?
Klidně sáhnete do svých archívů, pokud nemáte nic nového, prostě mi pošlete všechno, co nejdete, ať Photo jen a jen vzkvétá a staré chmury jsou zapomenuty.


Zdravím, tak jsem si po několika měsících vzpomněla, že jsem taky členem Klubu. Také my naší drahou Maglaiz bylo řečeno, že jedna z mých fotek by měla být ve Photu, takže se ozývám a budu jedině ráda, bude-li se fotografie líbit, ačkoliv není zrovna nejkvalitnější a je to vlastně jen jeden rychlý cvak. :-)

Taychi



Nezapomínejte, že svět kolem vás je plný barev a okamžik kouzla je třeba zachytit, tak vyndejte foťáky či mobily (nebo čím vším se dneska fotí) a zvěčněte něco krásného...

S pozdravem,
Zdeňka M.

9 komentářů:

  1. tak ta fotka je opravdu úchvatná

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je nádherná :) Hodně fotek s kapkami vody je efektních, ale tahle pro mě obzvlášt vyniká.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak se již vyjádřila jinde. Dokonalost!

    OdpovědětVymazat
  4. Wow..to je "zive" ? perfektna fotka!

    OdpovědětVymazat
  5. to je úžasné! člověk by řekl, že to je skleněná kulička, a ona kapka!

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásná. Nejvíce se mi líbí ten efekt jakoby camery obscury a rozostření pozadí povedené.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že se líbí a omlouvám se za tu pravopisnou chybu. Hrozně to bije do očí. ,,My"

    OdpovědětVymazat
  8. Páni... nějak mi neleze do hlavy, jak jsi tohle dokázala :)

    OdpovědětVymazat