18. května 2013

Imaginarius - Iluze sedmdesátá osmá

Když den se stává nocí...

[V.]

Dobrý den vinšuji,
zkouškové mi opět zamotalo hlavu a hle ono už sobota. Doufám, že se moc nezlobíte. Je toho teď hodně, jelikož se učím na dvě zkoušky současně a ani jedna není moc velká zívačka. Za každou útěchu, že jste na tom hůř, bych vítala s otevřenou náručí :D Ovšem vraťme se zpátky k věcem náležejícím kulatému stolu.

zdroj již neexistuje
Nebojte se, neošidím Vás o pravidelný přísun hudebního potěšení. A co to bude dnes? Nic jiného se k této fotografii nehodí lépe než mí oblíbení Two Steps From Hell. Nebo snad ano?


Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru vkládejte do:

Již se těším na Vaše příspěvky. A teď pac a pěstí, jak říkává klasik Metteorwa.

Mějte se famfárově a sněte!
Vaše nestíhající tetka Maglaiz ;-)

P.S. V brzké době dojde k vyhlášení Velkého klání, pročež zachovávejte věrnost a sledujte bedlivě dění na tomto blogu.

5 komentářů:

  1. Krásny obrázok a ešte lepšia hudba, k tomu sa bude dať vytvoriť niečo večerné A útechu poskytnúť môžem, za chvíľu mám štátnice

    OdpovědětVymazat
  2. Óóóóó! Ty jsi takový pokušitel! Vypadá to nádherně... A po úterku už mám klid, tak třeba se mi něco v hlavě semele :)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak to hodně štěstí vinšuji, pak dej vědět, jak jsi dopadla

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, tolik lákavé, ale stále se nemůžu utopit ve vlně inspirace hudby :)

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že nevadí můj pokus o básnění v jazyce anglickém..

    OdpovědětVymazat