23. května 2013

Creatio - Fénix

Jen žhnoucí popel zůstává jako vzpomínka na zlatavá křídla mizící v ranním slunci.
(Fénix)


Zdravím Snílci,
chválím vás, protože poctivě posíláte, tak ať vám to co nejdéle vydrží, protože jinak bych tu strašit nemusela a mohla se jít flákat. Můžete mi posílat všechno, co vás jen napadne. Zaštrachejte ve svých archívech či něco stvořte, abych tu nestále jako kůl v plotě. Tak hurá do práce, bando líná!

Na vaše dílka čeká klubový email klub.snilku@email.cz, kam mi je zasílejte, do předmětu pište Creatio, připojte název a popis výtvoru (nezapomeňte se podepsat a přiložit odkaz na blog).

Co se týče Velké soutěže s Creatiem, kde máte za úkol nakreslit něco na téma "Snílek", tak mám na emailu sedm výtvorů, takže do konce zbývá ještě minimálně jeden. Kdo se ještě odváží zaslat své dílo?
Jinak 16. června jsem stanovila jako uzávěrka, abysme se tady s tou soutěží nepachtili až do Vánoc. Na léto už mám vymyšlenou novou, tak snad se máte na co těšit.


Ňuf!
Posílám vám už postarší obrázek, který jsem namalovala v době, kdy mě neuvěřitelně fascinovali fénixové. Jmenuje se Dcera větru, a kdo umí runy, může si přečíst i nápis co je tam napsaný :P Malovala jsem ho především z nudy, takže nic moc, ale snad se bude líbit =) Ještě bych se ráda omluvila za špatnou kvalitu, mamka mě nechce pustit ke skeneru.

Sisy (Scarity) z blogu Windshades.blog.cz


(pozn. Snad nevadí, že jsem dílo otočila, protože bylo na ležato.)

Netrpělivě vyhlížím všechny vaše výtvory...soutěžní i ty běžné do Creatia. Čiňte se, třeba se i množte, ale hlavně tvořte.

Zdraví vás Ježibaba,
Zdeňka M.

1 komentář: