2. července 2011

Aurora - 20. duel

A máme tu první prázdninovou Auroru. A právě kvůli začátku prázdnin a možným cestám do zahraničí jsem minule zadala téma EXOTIKA. A tady jsou soutěžní obrázky.

1) Posílám obrázek do Aurory a to je teprve středa :D Co už :D Chuť tvořit se nedá zastavit, když přijde

Napřed vznikl jenom sketch, vůbec jsem s ním neplánovala nic do budoucna... ale zalíbil se mi, tak jsem ho jenom dobarvila křídama. Teda vlastně pastelama. Dyť já ani nevím, jak se tomu pořádně nadává. Ale nesnáším to :D Stejně tak náš skener ^^
Mimochodem, nenašel by se odvážlivec, který by se mnou odletěl/odjel/nějak se přepravil na opuštěný ostrov? 



Ten mail byl tak kouzelný, že jsem ho celý zkopírovala, snad nevadí. A já bych s tebou na opuštěný ostrov jela hned :)

2)
Posílám obrázek jakési exotické květiny, jejíž název ani náhodou netuším. Navíc jsem to kreslila svým značně exotickým (ne)stylem :D. Omlouvám se za pochybné rozměry, ale skener si dělá, co chce...



Rozměry nevadí, hlavně když to není extra velké. Kytička rozhodně vypadá exoticky.

A ještě před tím, než se vrhnete na hlasování o kráse exotických kreseb, ráda bych, abyste hlasovali v úplně jiné anketě. Chtěla bych totiž zjistit, jak je možné, že se do Aurory nikdo nehrne. Hlasovat můžete TADY a upřímně, prosím. Pokud vám nějaká možnost chybí, máte možnost vyjádřit se v komentářích.
Ale teď si ještě jednou prohlédněte exotické obrázky a vzhůru do hlasování o vítězi.

9 komentářů:

  1. Já bych se zapojila, jenže u mé matky není nikdy jisté, jestli mě pustí na PC. A taky se mi sem nechce posílat má patláma matláma, protože ani psaný projev ani kresby nejsou nic extra

    OdpovědětVymazat
  2. Víc se mi líbí druhý obrázek, první na mě působí až moc dětsky.
    K anketě... Já už se například do Aurory nehlásím, protože se mi nelíbí současný systém. Měla jsem radši, když duel probíhal mezi dvěma, maximálně třemi lidmi. Jistě, občas se stávalo, že někdo své dílo nedodal a ani se neomluvil. Ale s tím se musí počítat všude. Současný systém mi přijde nevyhovující v tom, že je nefér vůči  lidem, kteří by se sice rádi zůčastnili, ale trvá jim déle něco vytvořit (o to je jejich dílo ale třeba pak kvalitnější) nebo jednoduše nemají moc času a své výtvory by stihli zaslat až v pátek, nebo kdy je oficiálně uzávěrka. Tímto způsobem jsou ze hry prakticky vylučováni pracující s rodinou a studenti vysokých a středních škol, poněvadž přiznejme si to - žák na prvním a druhém stupni základní školy přece jenom obvykle nemívá tolik různých povinností a úkolů(samozřejmě jsou i výjimky). A od toho už se pak odvíjí i kvalita děl, která se tu objeví.
    A druhá věc už je čistě osobní. Já jakožto převážně pisatelka téměř nekreslím, nefotografuji, což mě automaticky vylučuje z 2/3 témat... no, a u těch zbývajících se často stává, že mi přijde zadání příliš svazující. Např. zadání: povídka, minimálně 2 stránky, žánr (např.) scifi, musí obsahovat tamto a ono a ještě něco... Myslím, že by bylo lepší zadat pouze téma (jako např. zde exotiku) a literární útvar (dejme tomu povídka), maximálně ještě přibližný rozsah a nechat každého, ať se s tím popasuje, jak nejlépe umí. Pak by ty výtvory byly hnedle možná o něco rozmanitější a duely tudíž zajímavější

    OdpovědětVymazat
  3. druhý obrázek je hezkej a rozhodně exotickej, ale víc se mi líbí ten první. je možná namalovanej takovym dětskym stylem, ale má v sobě zvláštní kouzlo a navíc mám slabost pro moře, zvláště pro osamělé ostrovy. ale tyto prázdniny už mám bohužel přeplněnej rozvrh a po nich musím zpátky do školy, nejsem premiant abych si mohla dovolit neomluvený hodiny hned v září, takže na žádnej opuštěnej ostrov nemůžu. snad příště   

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se víc  líbí první obrázek a dávám mu hlas. Já nic neposílám protože jsem anitalent a nic neumím :(

    OdpovědětVymazat
  5. 1 je víc zaplněn a víc barevnej dala bych 2 kdyby tam bylo alespoň nějaké pozadí

    OdpovědětVymazat
  6. Dávám hlas jedničce. Takový ostrov na týden dovolené, hm, hm, hm...

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Tak za dobu, co Auroru vedu já, se stalo jenom jednou, že jsem měla víc než dva přihlášené, ale ta třetí se mi potom omlouvala, že to nestíhá dodat.
    Tenhle systém je zavedený proto, že se stalo až příliš často, že to někdo nedodal. A nemyslím si, že bych dávala příliš svazující zadání, jen téma, minimální rozsah a žánr a všechno ostatní nechávám volné a vždycky jsem sama zvědavá, jak to dopadne.[5]: První, co jsem uviděla po rozkliknutí tvého blogu jsou krásné fotky křečka. Každý něco umí, jde jen o to se nestydět. Nejhorší, co se ti tu může stát je to, že nevyhraješ

    OdpovědětVymazat