10. července 2011

Aurora - vyhodnocení 21. + zadání 22. duelu



S hrůzou jsem sledovala vyrovnaný souboj básní v Duelu a modlila se, aby jedna měla aspoň o ten jeden hlas navíc kvůli vyhlášení. Nakonec mé přání bylo vyslyšeno a jedno dílo vyhrálo skutečně o jeden jediný hlas.

Ale ještě před tím, než se vrhneme na vyhlášení, všichni si povinně přečtou básně, které se nedostaly do Duelu.

Básně na téma "Vůně léta" mi minule jako první poslaly Ellie a Le fille Ash. A vítězem se stává...
Ellie se svou básní Vůně léta:

Vůně léta

Probouzíš se brzy
a slyšíš zpěv ptáků.
A ihned tě zamrzí,
že nevídíš červěň máku.

Vyběhneš ven
kde první paprsky pohladí tě.
Je krásný den
a ty jsi šťastný jako dítě.

Co cítíš?
Teplo slunce, vůni heřmánku.
Do pole se řítíš.
Už jsi mimo náruč spánku.

Slyšíš své srdce bít
a kostelní zvon znít.
Cítíš vůni mateřídoušky,
kterou vdechuješ plnými doušky.

Zavřené máš oči
a hlavu v oblacích.
Svět se mírně točí,
ty pátráš v podmořských vracích.

Vždyť možné je vše.
Začíná letní den.
Chystá se kostelní mše
a tohle už není jen sen.

Ale myslím, že tentokrát si zaslouží gratulaci obě, přece jenom bylo to jen o hlas.

A ještě bych chtěla poděkovat všem, kdo se minule přihlásili, potěšili jste mě :) Teď se ukáže, jestli to bylo tím, že všechny baví psát básničky, nebo tím, že všechny baví Aurora.
V rámci střídání témat bude opět fotografické téma, a to ODRAZ DUŠE. Jak to pojmete je čistě na vás. Jediná podmínka - fotky posílejte v rozměrech cca 800x600 px.
Hlásit se můžete v komentářích (prvních pět beru) a fotky mi pak posílejte na mail klub.snilku@email.cz, do předmětu pište "Aurora" a nezapomeňte se podepsat a napsat svůj blog.
A taky hlasujte v anketě!

9 komentářů:

  1. Nové zadání se mi zamlouvá. Hlásím se

    OdpovědětVymazat
  2. sice jsem ve focení pořád začátečník, ale hlásím se

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím, jak to udělám, ale hlásím se :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak se zkusím přihlásit doufám, že to stihnu a nezapomenu na to

    OdpovědětVymazat
  5. hlásim se, i když mě asi zase někdo předběhne, páč si nejdřív musim sehnat kabel abych ty fotky hodila z foťáku do kompu

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Dobře.[3]: Začátečník nebo ne, důležitý je hlavně nápad [5]: Hlavně do mailu napiš správnou, tady bych si toho ani nevšimla [6]: Ve čtvrtek většinou připomínám právě aby nikdo nezapomněl [7]: Třeba ne Pro všechny další případné zájemce - už je plno, nicméně pokud by se vám téma hodně líbilo, můžete fotku zveřejnit u sebe a pak mi poslat odkaz.

    OdpovědětVymazat