6. července 2011

Photo - kostel

Snílkové =)
Dnes pro vás mám fotky, které jsem nejdříve podezřívala, že jsou foené u nás, ale ukázalo se, že nejsou =) Poslala nám je Majda z blogu http://okenko-do-me-hlavy.blog.cz

´
Dlouho jsem vybírala,co sem poslat.
Myslím že fotky našeho kostela jsou dostatečně pěkné aby byly zveřejněny ;)
Děkuji a loučím se ;)
Majda (http://okenko-do-me-hlavy.blog.cz/)

***
Chcete se s námi také podělit o nějaké své fotky? Juk sem! =)

10 komentářů:

  1. herdek, mě je to taky nějak povědomý..
    vypadá to přesně jako jeden kostel kousek od našeho baráku
    kde je to teda focený?

    OdpovědětVymazat
  2. Třetí fotka se dle mého úsudku povedla nejvíce. Nevím čím to je, ale donutila mě k zamyšlení. Podobně stavěný kostel jsem jednou viděla na Slovensku, ale jen podobný. Stál také za fotku, bohužel v té době jsem půjčila staříka někomu jinému. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky je mi to povědomý...

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně zajímavý kostel... mně rozhodně povědomý není, ale líbí se mi ... je zajímavý. A třetí fotka je vážně úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máte asi nějakého neortodoxního faráře :)

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné fotky, ale já nemám moc ráda takovéto kostely, já radši tu klasiku

    OdpovědětVymazat
  7. To je zvláštní kostel.. přijde mi takovej.. umělej. Netypickej.
    Zvláštní..

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky jsou krásné.:) Ten strom tomu dodává takovou krásnou atfosméru.:)

    OdpovědětVymazat